در بازکن مدام درب را باز می‌کند فقط برای یک واحد، علت چیست؟

ما در این مقاله می‌خواهیم یکی از مشکلات در مورد درب بازکن‌ها را بررسی کنیم با این مضمون که درب بازکن درب را مدام باز می‌کند و این فقط برای یک واحد اتفاق می‌افتد. وقوع چنین مشکلی نیاز به اقدام سریع بابت مشکل پیش‌آمده دارد چرا که باز ماندن درب مشکلاتی زیادی را هم برای همه همسایگان از لحاظ امنیتی به وجود می‌آورد.

اولین نکته ای‌که باید برای حل این مشکل در نظر داشت این است که حتماً مطمئن شویم که این مشکل برای یک واحد اتفاق می‌افتد تا بتوانیم با روند این مقاله مشکل را حل کنیم، پس بعد از اینکه از این موضوع اطمینان حاصل کردیم باید به واحدی که این مشکل را دارد مراجعه کنیم و دستورالعمل‌های زیر را دنبال کنیم.

 باید بگوییم در این مشکل  احتمال زیاد مشکل مانیتور واحد یا اتصالی در سیم‌کشی پشت مانیتور موردنظر است بنابراین مراحل به‌صورت زیر پیگیری می‌کنیم:
  • سیم‌ها و سربندی پشت مانیتور را چک می‌کنیم و مطمئن می‌شویم سیم‌ها به‌درستی سر‌بندی شده باشند، در نظر داشته باشید سربندی درست به‌صورت لحیم‌کاری است، گاهی به دلیل اینکه از چسب برای اتصالات استفاده شده با شل شدن چسب اتصالی بین سیم‌ها حاصل می‌شود.
  • مانیتور را بازکرده و برد شاسی درب بازکن را توسط اسپری تمیزکننده برد الکترونیکی شستشو می‌دهیم در صورتی که مشکل حل نشد نیاز به تعویض شاسی و یا برد شاسی مانیتور است.

همانطور که می دانید عیب یابی و نصب آیفون تصویری کاری تخصصی است به همین جهت استفاده از آیفون کاران حرفه ای و تشخیص درست باعث می شود شما از هزینه های اضافی دور بمانید، پس اگر به عیب‌یابی و نصب آیفون‌های تصویری نیاز داشتید درخواست خود را در وب‌سایت ویپان ثبت و قیمت آنی دریافت کنید، همچنین می‌توانید با تماس با شماره شرکت از طریق مشاوران فنی ویپان درخواست خود را ثبت و قیمت را دریافت کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درخواست خدمات تخصصی برق