آیفون تصویری تصویر ندارد بعضی از واحدها، علت چیست؟

شاید برای هریک ما شرایطی پیش بیاد که تصویر در آیفون تصویری واحدمون دچار مشکل بشه. در این مقاله ما می‌خوایم حالتی از مشکلات آیفون تصویری رو بررسی کنیم که آیفون تصویری ما در بعضی از واحدهای ساختمان، تصویر ندارد.
در ادامه باید بگوییم که در صورت نداشتن تصویر در آیفون تصویری برای بعضی از واحدها کافی است مراحل زیر را پیگیری کنید و مشکل را پیدا و حل کنید:

ابتدا از اولین مانیتوری که ایراد دارد برای حل مشکل شروع می‌کنیم. که احتمال ایراد داشتن خود مانیتور بسیار زیاد است. در این شرایط می‌توان با یک مانیتور سالم و وصل کردن آن به‌جای مانیتور ایراد دار از این موضوع اطمینان حاصل کنید.
در باقی واحدها هم همین مشکل می‌تواند برای مانیتورها وجود داشته باشد.

تنها در زمانی که چند واحد آخر با مشکل نداشتن تصویر در آیفون های تصویری برخوردارد بودند. می‌توان از آخرین واحدی که تصویر را دارد، سیم مربوط به تصویر را تا واحدهای مشکل‌دار چک کرد. اینکار به حهت اطمینان خاطر از سالم بودن سیم‌کشی الزامی است.

برای درک بهتر این موضوع 2 مثال زیر را باهم بررسی می‌کنیم :

مثال یک: یک ساختمان 7 واحدی را تصور کنید. که واحد 6 و واحد 7 تصویر ندارند. در صورت سالم بودن مانیتورها سیم مربوط به تصویر را از و احد 5 تا واحد 7 چک کنید.

و در صورت نیاز اتصالات را به دستی برقرار کرده (اتصال به روش لحیم‌کاری) یا با سیم‌های در انتظار، سیم‌کشی را جابه‌جا کنید. و  یا در صورت نبود سیم در انتظار، سیم‌کشی را برای این واحدها تعویض کنید.

مثال دو: اگر در یک ساختمان 7 واحدی واحدهای 3 و 4 و 7 تصویر نداشتند. تنها در رابطه‌ با مشکل واحد 7 می‌توان سیم تصویر را در واحد 6 تا 7 چک کرد.

اما برای واحدهای 3 و 4 سیم مربوط به تصویر نمی‌تواند ایراد داشته باشد. چرا که واحدهای بعدی (5 و 6) مشکلی از بابت نداشتن تصویر ندارند.

بنابراین ایراد از سیم مربوط به تصویر نیست. به این دلیل که نقشه سیم‌کشی آیفون تصویری سیم تصویر مشترک است . در صورت ایراد از سیم مشترک هیچ یک از واحدهای 5 و 6 نباید تصویر صفحه‌ی دم درب را دارا باشند. مشکل واحدهای 3 و 4 یا عدم اتصال درست در پشت مانیتور یا خرابی قطعات داخلی مانیتور است که نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.

همان‌طور که می‌دانید عیب‌یابی و تشخیص عیوب آیفون‌های تصویری نیازمند افراد متخصص و آیفون کاران باتجربه دارد. در نتیجه شما می‌توانید ازطریق وب‌سایت ویپان قیمت سیستمی و آنی خدمت خود را دریافت کنید و از تکنسین‌های مجرب ما در زمان مناسب خودتان بهره‌مند شوید.

همچنین شما می‌توانید از طریق تماس با شماره 91013700-021 درخواست خود را ثبت و قیمت آنی خدمت خود را دریافت نموده و در صورت تمایل از یاری متخصصین ماهر ویپان برخوردار شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درخواست خدمات تخصصی برق