اعتماد شما به ویپان 20 هزارتایی شد!

با افتخار اعلام می‌کنیم که در تاریخ 31 مردادماه 1402، ما با برخورداری از اعتماد شما، بیست هزارمین درخواست خدمات تخصصی برق در مناطق 22گانه تهران رو هم به ثبت رسوندیم.

این باعث خرسندی ماست که برای 20 هزار مرتبه تونستیم در جهت کسب رضایت و اعتماد ساکنین عزیز شهر تهران قدم برداریم.

20هزارمین درخواست

تیم تجربه مشتری ویپان با همکاری تیم حرفه ای فنی در حوزه های مختلف خدمات برقی؛ از جمله سیم‌کشی ساختمان، نورپردازی، کولر آبی و گازی، اورژانس برقی( اعزام تکنسین در محل درخواست زیر 30 دقیقه)، برق صنعتی، طراحی نقشه برقی و بازسازی واحدهای مسکونی و تجاری و دیگر خدمات تخصصی برق، همواره در تلاش‌اند تا مشتریان عزیز خدماتی با بالاترین کیفیت و کم ترین معطلی، دریافت نمایند.

تیم تجربه مشتری ویپان از مشاوره رایگان در خصوص رفع مشکل تا مرحله ثبت سفارش، اعلام قیمت آنی و بازه‌ی زمانی حضور تکنسین در محل درخواست؛ در تمامی مراحل و حتی پس از ثبت سفارش به جهت هماهنگی با نیروهای فنی در ارتباط است تا به بهترین شیوه به رفع مشکل مشتریان عزیز بپردازد.

علاوه بر آن پس از گذشت کمتر از ۲۴ ساعت از پایان کار تکنسین خدمت ارائه شده هم از نظر فنی و هم رفتاری از مشتریان نظرسنجی خواهد شد که نتایج این نظر سنجی‌ها همواره نشان از رضایت شما به ویپان است.

این اعتماد عزم و انگیزه ما را در مسیر خدمت رسانی به شما عزیزان بیش از پیش خواهد کرد.

باعث افتخار است که در صورت نیاز به خدمات تخصصی برق می‌توانید از طریق تماس با شماره 91013700-021 از مشاوره رایگان متخصصین ما و دریافت قیمت آنی خدمات برخوردار شوید.

همچنین شما می‌توانید از طریق مراجعه به وب‌سایت رسمی شرکت ویپان قیمت آنی خدمت مدنظر خودتان را دریافت کرده و از 45 روز گارانتی خدمات برقی از هر دو روش برخوردار شوید.

ویپان قهرمان در جریان

نبم تجربه مشتری ویپان

نظرات بسته شده است.

درخواست خدمات تخصصی برق