معرفی تکنسین‌های برتر مهرماه 1402

این ماه هم به رسم هر ماه، آخر ماه شد و وقت انتخاب تکنسین‌های برتر ویپانه.

همون طور که می‌دونید، همکاران تیم تجربه مشتری ما بعد از پایان هر درخواست با مشتری‌ها تماس می‌گیرن و با چند تا سوال کوتاه، میزان رضایت مشتری‌ها در بخش‌های مختلف رو بررسی میکنن. با این نظرسنجی بخش‌هایی که تیم‌های مختلف می‌تونستن بهتر عمل کنن رو پیدا میکنیم. روی نقاط ضعفمون کار میکنیم و تلاشمون رو می‌کنیم که رضایت مشتریان رو بیشتر از پیش جلب کنیم. و در نهایت پایان هر ماه هم به صورت سیستمی و بر اساس داده‌های همین نظرسنجی‌ها تکنسین‌های برتر ماه انتخاب می‌شن.

و حالا بریم سراغ معرفی تکنسین‌های برتر ماه مهر:

با اخلاق‌ترین تکنسین ماه مهر: مسعود قدم‌خیر که جزء قدیمی‌های ویپانه این ماه به عنوان با اخلاق‌ترین تکنسین ماه از طرف مشتری‌ها انتخاب شده. مسعود با نشان دادن رفتار حرفه‌ای، اخلاق مناسب، تعهد و مسئولیت‌پذیری نشون داده که این لقب واقعا برازندشه و همکاری با ایشون برای تیم ویپان واقعا لذت بخشه.

رفتاری

تکنسین برتر ماه: نوبتی هم باشه نوبت برترین تکنسین ماهه. این تکنسین همونطور که می‌دونید توی همه معیارها بالاترین نمره رو دریافت می‌کنه. نیما عباسی این ماه به عنوان برترین تکنسین ماه انتخاب شد. نیما هم از اون کساییه که از  اولای راه همراه ویپان بود. کاراموزای زیادی از نیما کار یاد گرفتن و به درآمد رسیدن. تکنسین برتر شدن رو بهش تبریک میگیم و قدردان همه زحماتش هستیم.

تکنسین برتر

تکنسین سخت‌کوش مهر ماه: لقب تکنسین سخت‌کوش مهر ماه هم نصیب محمدحسین طوماری شد. البته که همه‌مون قبل از این که داده‌ها رو بررسی کنیم انتظار این لقب رو برای آقای طوماری داشتیم.

محمدحسین عزیز یکی از با پشتکارترین تکنسین‌های ویپانه و اشتیاقی که برای یادگیری داره رو این روزها در کمتر کسی می‎بینیم. این لقب واقعا برازنده آقای طوماریه.

سختکوش ترین

برترین تکنسین از لحاظ فنی: این ماه طبق نظر مشتریای عزیزمون، آقای محمدرضا آقائی زاده بالاترین امتیاز رو از نظر فنی کسب کردن. این دومین باریه که آقای آقائی زاده به عنوان یکی از تکنسین‌های برتر ماه توسط مشتریان انتخاب میشه و ما از داشتن چنین همکاری به خودمون افتخار می‌کنیم.

فنی

برترین تکنسین از لحاظ آراستگی کار: بهترین تکنسین ماه از نظر آراستگی هم کسی نیست جز همکار خوبمون آقای حامد پروین. رضایت مشتریانمون از ظرافت و تمیزی کار آقای پروین بسیار بالا بود و این لقب رو باا فتخار تقدیم ایشون می‌کنیم.

تمیری کار و آراستگی

لازم به ذکر است جوایز تکنسین‌های برتر هر ماه به شرح زیر است:

  • تکنسین برتر ماه، ۵۰۰ هزارتومان پاداش نقدی
  • پرتلاش ترین تکنسین ماه، ۴۵۰ هزارتومان پاداش نقدی
  • بیشترین امتیاز رضایت مشتری ۴۰۰ هزارتومان پاداش نقدی
  • بیشترین رضایت فنی در ماه ۳۵۰ هزارتومان پاداش نقدی
  • بیشترین امتیاز آراستگی ظاهری در ماه، ۳۰۰ هزارتومان پاداش نقدی

در آخر هم از همه ابرقهرمان‌های ویپان، چه کسایی که این ماه لقب برترین‌ها رو دریافت کردن، چه افرادی که توی این لیست نبودن، تشکر می‌کنیم. به امید موفقیت‌های بیشتر؛ راستی شما می‌تونین همین حالا از طریق لینک مقابل اسامی تکنسین های برتر شهریورماه ویپان رو ببینید.

باتشکر، تیم منابع انسانی

نظرات بسته شده است.

درخواست خدمات تخصصی برق