جشن سومین سالگرد تأسیس ویپان: نگاهی به گذشته و آینده روشن

در تاریخ ۲۸ مرداد ۱۴۰۲، همایش جریان سه سال دلبستگی به مناسبت سومین سالگرد تأسیس شرکت ویپان با حضور پرشور پرسنل اداری و تیم‌های
مختلف این استارتاپ در سالن همایش “هم‌آوا” در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد.

 
هدف اصلی این رویداد، نه‌تنها گرامیداشت سه سال راه موفقیت‌آمیز ویپان بود، بلکه به تجزیه‌وتحلیل رشد این استارتاپ پرداخته و افکاری تازه و الهام‌بخش از آینده‌ی آن را معرفی کردیم.

برگزاری همایش با سخنرانی هم‌بنیان‌گذاران ویپان، خانم شیوا ناصری نوشنق و آقای امید قانع، آغاز گردید.

آن‌ها به تاریخچه تأسیس ویپان از سال 98 اشاره کردند و داستان تولد و توسعه‌ی این استارتاپ و مسیری که پس از 13 سال کار سنتی گذرانده بودند را با حضار به اشتراک گذاشتند.

 

در ادامه، تیم منابع انسانی با سخنرانی محمدحسین میزبان، مسیر شغلی جدیدی را برای تیم عملیات ویپان معرفی کرد.

این بخش نه تنها نقاط قوت و ضعف گروه را مورد بررسی قرار داد، بلکه راه‌حل‌های جدیدی را نیز جهت بهبود روند و مسیر ویپان پیشنهاد داد.

سخنرانی آقای میزبان

همچنین، خانم مهندس ناصری به نکات تکمیلی برای بهبود و ادامه‌ی مسیر راه‌اندازی گروه اشاره کرد و نشان داد که ویپان با تکیه بر همبستگی و تلاش‌های تیمی به سوی آینده پر‌رونق حرکت خواهد کرد.

سخرانی خانم ناصری

بخش تفریحی علاوه بر پذیرایی با یک بازی گروهی جذاب، سبب ایجاد همبستگی و آشنایی بیشتر اعضای تیم و  شناخت بهتر افراد از یکدیگر شد.

بازی همبستگی

اختتامیه با جشنی جهت جشن تولد و همبستگی به پایان رسید. این رویداد همیشه به‌عنوان نمادی از توانمندی‌ها و دستاوردهای ویپان در مسیر پیشرفت خود ماندگار خواهد بود.

تولد 3 سالگی ویپان

حائز اهمیت است که این رویداد نخستین رویداد درون سازمانی ویپان در طی 3 سال اخیر بوده است.

سه سال در کنار هم؛ سه سال عشق و دل‌بستگی! سه سال در جریان و مسیر توسعه…

ویپان قهرمان در جریان

روابط عمومی ویپان

نظرات بسته شده است.

درخواست خدمات تخصصی برق