در چه مکان هایی باید از ژنراتور استفاده کرد؟

وظیفه اصلی ژنراتورها تولید برق است که باتوجه‌به نیاز ما از ژنراتورهای مختلفی می‌توان استفاده کرد، از ژنراتورها در مکان‌هایی استفاده می‌کنیم که قطع برق از سوی شرکت‌های تولیدکننده یک معضل اساسی برای ما به‌حساب می‌آید و ما نیاز داریم که جریان برق مدا‌م برقرار باشد.

 در اوقات قطعی برق از ژنراتورها به‌عنوان برق پشتیبان استفاده می‌کنیم، برای آشنایی بیشتر با موارد استفاده از ژنراتور شرح مختصری از موارد استفاده از ژنراتور را با هم بررسی می‌کنیم.

استفاده از ژنراتور غالباً در صنایع و یا ساختمان‌های اداری و تجاری مرسوم است و برای ساختمان‌های مسکونی بستگی به نیاز مصرف‌کننده از امنیت و آسایش متغیر است.

در صنایع اغلب فعالیت‌ها به‌صورت ۲۴ ساعته است و نیاز مداوم به جریان برق بیشتر احساس می‌شود؛ زیرا در این مواقع پرسنل به‌صورت شیفتی مشغول فعالیت هستند و قطع برق موجب آسیب‌رسانی به بخش تولید و اتلاف زمان می‌شود و باید از یک پشتیبان مناسب برای سیستم برق‌رسانی استفاده نمود.

 ممکن است کسب‌وکار شما نیاز به ارتباط مداوم برای انجام معاملاتی باشد و قطع برق موجب واردشدن ضرر مالی به مجموعه می‌شود که در این حالت شما حتی برای یک‌لحظه کوتاه هم نباید قطعی برق داشته باشید و نیازمند به نصب  یک پشتیبان برق مناسب و بروز می‌باشید .

در برخی کسب‌وکارها که فعالیت آنها به‌صورت خدماتی و یا سفارش آنلاین است زمانی که برق قطع شود و ارتباط مشتری‌ها با سامانه پرداخت و سفارش کالا یا خدمات از بین برود این استرس به آنها دست می‌دهد که وضعیت پرداخت و سفارش آنها در چه مرحله‌ای است و یا اطلاعات آنها از بین نرفته باشد.

 به همین صورت این استرس کاری به شما و پرسنل شما نیز وارد خواهد شد که آیا مشتری توانسته پرداخت‌های خود را انجام دهد و واریزی‌ها به طور کامل انجام شده یا خیر، در این وضعیت زمانی که ژنراتور آماده به کاری در مدار باشد تمامی این نگرانی‌ها برطرف می‌شود.

یکی از مواردی که استفاده از ژنراتورها بسیار اهمیت دارد در مکان‌هایی است که نیاز به امنیت بالا داریم و سیستم‌هایی امنیتی متعددی در محل فعال می‌باشد که در این مواقع قطع برق موجب ازبین‌رفتن یک سوژه می‌شود و نتیجه‌ی آن می‌تواند زیان مالی، جانی و یا هدررفت زمان باشد.

سیستم‌های پشتیبان برق را باتوجه‌به تکنولوژی روز بر حسب نیاز می‌توان راه‌اندازی کرد به‌عنوان‌مثال طراحی یک سیستم می‌تواند به‌گونه‌ای باشد که حتی برق برای یک‌لحظه کوتاه نیز قطع نشود و یا بهتر بگوییم ما متوجه قطعی برق نشویم و مانند لحظات دیگرمان به طور معمول مشغول انجام فعالیت‌های روزانه باشیم .

در مواردی نیز پیش می‌آید که فاصله محل نیاز شما از شبکه برق خیلی دور است و شما نیاز به راهبرد دیگری دارید و می‌توانید از ژنراتورها در کنار سیستم‌های تولید برق دیگری به‌صورت موازی استفاده کنید.

تمامی این موارد نمونه‌ای از نوع نیازها می‌باشد و برای استفاده از ژنراتور اهمیت حفظ شبکه برق‌رسانی در محل فعالیت برای شما بالاترین اولویت را دارد.

 

باتوجه‌به شرح مختصر در مورد ژنراتورها اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید می‌توانید با کارشناسان ویپان در تمامی ساعات از طریق شماره‌ی 91013700-021 در ارتباط باشید.

همچنین اگر نیاز به خدمات طراحی و اجرا، نصب، سیم‌کشی و یا تعویض برق اضطراری داشتید میتوانید درخواست خود را از طریق وب‌سایت ویپان ثبت کرده و بلافاصله قیمت دقیق و آنی خدمت خود را دریافت کنید.

نظرات بسته شده است.

درخواست خدمات تخصصی برق