روایت جلسه توجیحی ویپان برای سال ۱۴۰۳، در جستجوی ارزش‌های اصیل

شرح‌حال جلسه یادآوری و تأکید بر اهداف ویپان و همچنین تمدید قرارداد تکنسین‌ها برای شروع سال جدید که در تاریخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ انجام شد به‌صورت زیر هست:

این جلسه با گفت‌وگویی دوطرفه با مشارکت اعضای تیم عملیات ویپان برگزار شد، و اولین موضوعی که به آن پرداخته شد تحلیل عملکرد تیم عملیات در سال گذشته بود و سپس نیازهای پیشرو برای سال جدید رو مورد بررسی قرار دادیم.

این بررسی شامل تجزیه‌وتحلیل دقیقی از عملکرد گذشته، ارزیابی مزیت‌ها و معایب هر استراتژی و اهداف مطرح شده بود.

جلسه گروه دوم

همچنین در این جلسه، قراردادهای فعلی شرکت در واحد عملیات مورد بازبینی قرار گرفت و تصمیماتی در مورد تمدید و شرایط جدیدی که باید در نظر گرفته شود نیز مطرح شد، بحث‌ها و مذاکرات پیرامون شروط و تفاهمات جدید بخش مهمی از این جلسه رو در برگرفت.

در ادامه، بر اهمیت ارزش‌های تیم ویپان گفتگو شکل گرفت و مجدد یادآوری شد که این ارزش‌ها (کیفیت کار، خوش‌قولی و اخلاق) به‌عنوان عناصر اساسی ماهیت ویپان شناخته میشن و نقطه مرکزی در فرایندهای تصمیم‌گیری و ارتقای کیفیت عملکرد تیم هستند و در ارتباط با اهداف سازمانی، تداوم، رشد و توسعه شرکت قرار دارند.

در بخش پایانی جلسات هریک از اعضا؛ سؤالات و دغدغه‌های خودشون رو به‌عنوان نیروی فنی و خط مقدم بیان کردند و مدیران تیم‌ها جهت رفع این دغدغه‌ها برنامه‌ریزی دقیق‌تری رو در نظر گرفتند.

تصمیمات و نتیجه‌گیری‌های این جلسه در بلاگ ویپان منتشر خواهد شد تا اطلاعات به‌روز و با شفافیت بیشتری فراهم شود‌.


باتشکر از همراهی شما
تیم روابط عمومی ویپان

نظرات بسته شده است.

درخواست خدمات تخصصی برق