سرمایه گذاری تیم هم آوا روی استارتاپ ویپان و حضور در کارخانه نوآوری آزادی

در راستای تحول و پیشرفت، گام‌هایی جدید برداشتیم و از شرکت ویپانی خودمون به کارخونه نوآوری هم‌‍آوا اسباب کشی کردیم. در این مسیر قدم‌هایی برداشتیم برای ترک خاطرات گذشته و بازنویسی داستانی جدید از ماجراهای توسعه و خلاقیت.

با این تغییر مکان از یک شرکت به شکل‌گیری یک تیم پویا در کنار هم در کارخونه نوآوری، مسیری از چالش‌ها و امکانات جدید را شروع کردیم. اینجا جایی است که تجربیات پررنگی از همکاری، طراحی نوآورانه، و خلق ارزش در ماجرای ما پدیدار شده است.

 

و شروع این مسیر برای ویپان، با بستن قرارداد سرمایه‌گذاری با حضور تیم کارآفرینی ( هم بنیانگذاران ) ویپان خانم شیواناصری نوشنق، آقای امید قانع، کیهان جنت خواه و حمید رعیت و مدیرعامل هم آوا جناب آقای حامد انتظاریان، معاون نوآوری و کارآفرینی هم آوا آقای سهیل عباسی، معاون استراتژی و سرمایه گذاری محمد گروه ای و آقای وحید روحی مدیر برنامه شتابدهی هم آوا در محل کارخانه نوآوری آزادی رقم خورد.

در این مسیر، هدف ما، خلق فضاها و فرصت‌های جدید برای توسعه و پیشرفت است.  کارخانه نوآوری برای ما نه تنها نماد تحول است بلکه نماد تعهد به خلق آینده‌ای روشن و پراز امکانات است. از اینکه به عنوان یک استارتاپ در کنار یک تیم هوشمند در محلی خلاق و پویا قرار گرفتیم بسیار خرسندیم و با تمام توان خود به ادامه این سفر الهام بخش ادامه می دهیم‌‌.

سپاس از همراهی شما

نظرات بسته شده است.

درخواست خدمات تخصصی برق