معرفی نمایشگاه فن نما

دومین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری «فن‌نما» که از ۱۰ تا ۱۳ مهرماه ۱۴۰۳ در محل نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان برگزار شد، به عنوان یکی از رویدادهای برجسته حوزه فناوری و نوآوری، فرصتی بی‌نظیر برای شرکت‌های دانش‌بنیان، صنایع بزرگ و استارتاپ‌ها از سراسر ایران بود.
این نمایشگاه با اختصاص بیش از ۸۰۰۰ متر مربع فضا، حضور حدود ۱۵۰ شرکت دانش‌بنیان و 400 استارتاپ نوآور در حوزه‌ی فناوری؛ محلی برای نمایش آخرین دستاوردهای فناورانه و نوآورانه را برای تلاشگران ایرانی فراهم کرده بود.
در این رویداد بیش از ۳۰ مهمان خارجی از کشورهایی همچون ارمنستان، عراق، ترکیه، روسیه و عمان نیز شرکت داشتند.

حضور ویپان در دومین نمایشگاه فن‌نما

در این نمایشگاه تیم ویپان با حضور پررنگ اعضای تیم کارآفرینی جوان و تلاشگر خود "خانم شیوا ناصری، آقایان امید قانع، کیهان جنت خواه، حمید رعیت" در این نمایشگاه حاضر شد.
ویپان در این تاریخ علاوه بر شرکت در نمایشگاه به عنوان غرفه‌دار، در دو ایونت مهم در فن‌مایه و فن‌استارز نیز شرکت کرد.

photo_2024-10-10_18-14-40-1-lg.jpg

ارائه‌ی ویپان در رویدادهای فن‌مایه و فن‌استارز

هردو ارائه‌ی فن‌مایه و فن‌استارز در روز 5شنبه 12مهر ماه 1403 برگزار شد.
اولین ارائه ما در ظهر روز پنجشنبه و در رویداد فن‌مایه با ارائه فردی خانم شیوا ناصری در خصوص محصول ویپان، امکانات، مزایای رقابتی و وضع موجود صورت گرفت و ارائه دوم در عصر همان روز توسط خانم شیوا ناصری و آقای امید قانع، بنیان‌گذاران ویپان، با یک ارائه حرفه‌ای و جذاب، داستان ویپان و مزیت‌های رقابتی آن را به نمایش گذاشتند و آن‌ها با ارائه آمار و توضیحات فنی، نشان دادند که چرا ویپان انتخابی فوق‌العاده برای خدمات برق است.

photo_2024-10-10_18-14-38-1-lg.jpg

غرفه‌ی ویپان

 با توجه به ایده و تلاش‌های تیم فنی، ویپان در این رویداد از یک اعصاب سنج که نمادی از چالش‌ها و پیچ و خم‌های مسیر استارتاپ بود نیز رونمایی کرد که سبب جلب توجه دوستان زیادی در نمایشگاه شد و فرصتی محیا شد تا پذیرای تعداد زیادی از دانش‌آموزان کنجکاو، صنعتگران، فعالین حوزه‌های متنوع و میهمانانی از کشورهای مجاور بوده و علاوه بر گفتگو در خصوص چالش‌های مسیر استارتاپی، به توضیح فرایندکاری ویپان و تبادل اطلاعات بپردازیم.

photo_2024-10-10_18-14-37-1-lg.jpgphoto_2024-10-10_18-14-34-1-lg.jpg

اختتامیه نمایشگاه فن‌نما

روز جمعه مورخ 17/7/1403 مراسم اختتامیه در استیج فن‌نما برگزار شده و ویپان، ارائه‌دهنده خدمات آنلاین برق ساختمان، در رقابت فن استارز به افتخاری بزرگ دست یافت و مقام اول این رقابت را کسب کرد.

img_20241009_180649-lg.jpg


این رویداد، که جمعی از بهترین استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان را گرد هم آورده بود، فرصتی عالی برای ویپان بود تا نوآوری‌ها و خدمات خود را به نمایش بگذارد. ویپان با ارائه طرحی نوآورانه در حوزه خدمات برق ساختمان، توانست نظر داوران و متخصصان را به خود جلب کند. این موفقیت نتیجه تلاش‌های مداوم تیم ویپان و تمرکز بر ارائه خدمات سریع و باکیفیت در صنعت برق است.
این موفقیت برای ویپان نشان‌دهنده تعهد این شرکت به نوآوری و ارتقای مداوم خدمات است. ویپان با افتخار اعلام می‌کند که با این دستاورد، یک قدم دیگر به سمت تبدیل شدن به یکی از پیشروترین شرکت‌های خدمات برق کشور نزدیک‌تر شده است. 
در پایان، از تمامی اعضای تیم ویپان، کارخانه نوآوری هم‌آوا، برگزارکنندگان نمایشگاه بین‌المللی فن‌نما، داوران و همه حامیان عزیز، قدردانی می‌کنیم. 

photo_2024-10-10_18-14-34-2-lg.jpg

باتشکر

روابط عمومی ویپان