کلید کولر آبی کار نمی‌کند مشکل چیست؟

گاهی اوقات متوجه می‌شویم که کلید کولر آبی کار نمی‌کند و این به این  معنی است که هرکدام از کلیدهای کولر را که می‌زنیم اتفاقی نمی‌افتد درواقع با زدن پمپ آب پمپ کار نخواهد کرد و با فشردن کلید کند یا تند موتور کار نمی‌کند.

ازآنجایی‌که خراب‌شدن موتور کولر و پمپ کولر به طور هم‌زمان درصد بسیار پایینی دارد باید مشکل را از سمت دیگری پیگیری کنیم.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد علت‌های این مشکل و نحوه رفع آن چک‌لیست زیر را  بررسی کنید البته همان‌طور که می‌دانید کلید کولر مربوط به برق کولر است و برق کولر خطرناک هست و جهت جلوگیری از برق‌گرفتگی باید از افراد باتجربه کمک گرفت ما در شرکت ویپان ما با اعزام افراد متخصص می‌توانیم در این زمینه به شما کمک کنیم.

  • ابتدا سری به جعبه مینیاتوری واحد خود بزنید که معمولاً یا در ابتدای ورودی واحد یا در آشپزخانه یا تراس قرار گرفته است، ممکن است یک مینیاتوری که مربوط به برق کولر شماست پایین باشد آن را به سمت بالا هدایت کنید یا اگر مشکلی داشت با تعویض آن مشکل را حل کنید.
  • باید مطمئن شوید که خود کلید کولر سالم است. شاید ظواهر فیزیکی کلید به نظرتان آن را سالم نشان دهد ولی به‌ظاهر سالم اعتماد نکنید و تست‌های لازم جهت سالم بودن کلید کولر را انجام دهید.
  • در این مرحله باید جعبه تقسیم داخل کولر را چک کنید و از اتصالات کابل کولر آبی در جعبه تقسیم و از جعبه تقسیم به موتور کولر و پمپ کولر مطمئن شوید.
  • مطمئن شوید که موتور کولر و پمپ کولر سالم هستند.
  • درصورتی‌که همه موارد بالا مشکلی نداشت با چک کردن کابل کولر و تعویض آن مشکل حل خواهد شد.

با ثبت درخواست سرویس کولر آبی در  وب سایت ویپان یا تماس با شرکت ما می‌توانید هزینه این درخواست را محاسبه کرده و ثبت سفارش خود را از دو روش اینترنتی یا تلفنی انجام دهید.

شماره تماس: 02191013700

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درخواست خدمات تخصصی برق