گواهینامه شرکت خلاق ویپان

با افتخار ما شرکت خلاق شدیم…
ما بیش از 15 سال هست که تو حوزه خدمات برق ساختمان فعالیت می‌کنیم ۱۰ سال اول کارمون با تجربه کم شروع کردیم و مثل اکثر آدمای فنی به صورت سنتی کار می‌کردیم و تو این مسیر بالا و پایین زیاد داشتیم. یاد گرفتیم که برای ساختن صبور باید باشیم و احترام به مشتری رو سر لوحه خودمون قرار بدیم.

مسیر برقکاری و آنلاین الکتریکی همیشه به صورت سنتی بوده و یا نهایتا به صورت واسطه‌گری رقم می‌خورده و با توجه به روند تدریجی گذر کسب و کارها از دنیای آفلاین به آنلاین؛ جای خالی این تغییرات در حوزه خدمات برقی هم احساس می‌شد و حالا 4 سال از اولین قدم های آنلاین شدنمون می‌گذره.
تو این مدت یادگرفتیم ویپان رو مناسب نیازهای همه نوع افراد گسترش بدیم طوری که هم مشتریها و الکتریکی‌های سنتی بتونن از ویپان استفاده کنند هم کاربران آنلاین و شرکت های بزرگتر.

تو این مسیر رو پای خودمون ایستادیم و با خلاقیت بچه های خودمون و دریافت بازخورد از مشتریان، تکنسین ها و الکتریکی های خوبمون، در واقع با تطبیق نیازهای جامعه‌ با تغییرات بازار و خلاقیتی که در این مسیر چراغ راه خودمون قرار دادیم تونستیم ویپان رو بسازیم.

گواهی شرکت خلاق از سمت چه ارگانی صادر میشه ؟

از اونجایی که ویپان، یک کسب و کار اجتماعی ارائه‌دهنده خدمات آنلاین برق ساختمان هستش؛ موفق به دریافت گواهی شرکت خلاق از سمت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ایران شده، این گواهی برای ما سندی هست که راه درستی رو در پیش گرفتیم.

ویژگی بارز این گواهی، نه تنها تاکید بر اهمیت خلاقیت و نوآوری در رشد و توسعه ویپان هست، بلکه تمایز آن از سایر فعالان حوزه خدمات آنلاین الکتریکی و برق ساختمان رو هم نشون میده.

ما نه تنها در نحوه ارائه خدمات بلکه در همکاری با تکنسین‌های برق، شرکای تجاری و مشتریان نیز نوآوری و خلاقیت را به‌عنوان محور اصلی خودمون برای رشد می‌دونیم.

این گواهی، علاوه بر تأیید تلاش‌های ما در جهت ترویج خلاقیت و نوآوری در حوزه خدمات برق، نشان از توانمندی ما در ارائه راهکارها و مدل‌های کسب‌وکاری تازه و با ارزش به بازار داره که این دستاورد برای تیم ویپان قطعا همواره به منزله‌ی روندی رو به رشد جهت ارتقا کیفیت هست.

هدفمون اینه که بتونیم برای مشتریانمون کیفیت خدماتمون رو همیشه بالا نگه داریم.

به امید روزهای بهتر برای ویپان و مردم خوبمون 🤗 🌿

نظرات بسته شده است.

درخواست خدمات تخصصی برق