درب بازکن مدام درب را باز می‌کند برای همه واحدها، علت چیست؟

بابت رفع چنین مشکلی باید از اولین تقسیم شروع کنیم، در تقسیم چک می‌کنیم که اتصال بین سیم درب بارکن و ولتاژ ورودی وجود نداشته باشد و سربندی به‌درستی انجام شده باشد، بهترین سربندی همان‌طور که می‌دانید لحیم‌کاری است.

بعد از چک کردن قسمت یک درصورتی‌که همه چیز درست و کامل بود به سراغ طبقات می‌رویم و در تک‌تک واحدها شاسی درب بازکن از لحاظ ظاهری چک می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که هیچ‌کدام از شاسی‌ها به‌اصطلاح گیر نکرده باشد.

سپس در این مرحله اگر تمامی شاسی‌ها طبق بررسی بند دو سالم بودند سیم‌کشی واحدها را تک‌به‌تک چک می‌کنیم برای سهولت در پیداکردن اتصالی سیم‌کشی می‌توانیم واحدها را دسته‌بندی کنیم و نسبت به سیم‌کشی اولیه و نوع توزیع سیم‌ها بتوانیم راحت‌تر اتصالی را پیدا کنیم چون با  تفکیک این موضوع کار بسیار ساده می‌شود. به طور مثال در نظر بگیرید که یک ساختمان 5 طبقه دو واحدی داریم برای چک کردن سیم‌کشی می‌توانیم از تقسیم جداکننده واحدها که اصولاً شرقی و غربی دارد استفاده کرده و محدوده اتصالی را کوچک کنیم به این صورت که در ابتدا ورودی سیم‌های مشترک مثلاً سمت غرب را قطع مکنیم اگر مشکل صدای باز کردن مداوم قطع شد از همین سمت غرب مشکل وجود دارد و واحدهای شرقی سالم هستند و بالعکس بعد از بررسی این مرحله  و سربندی درست و رفع اتصالی واحدهای مشکل‌دار قطعاً مشکل حل خواهد شد.

 

همان‌طور که می‌دانید عیب‌یابی و آیفون‌های تصویری کار به‌ظاهر ساده اما پیچیده‌ای است بنابراین اگر نیاز به آیفون کاران حرفه‌ای داشتید می‌توانید جهت عیب‌یابی و نصب آیفون‌های تصویری درخواست خود را در وب‌سایت ویپان ثبت کنید، شما می‌توانید از همین طریق قیمت سیستمی و آنی خدمت خود را دریافت کنید، همچنین می‌توانید با تماس با شماره شرکت درخواست خود را ثبت و قیمت خدمت خود را دریافت کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درخواست خدمات تخصصی برق