آیفون تصویری گاهی زنگ میخورد گاهی زنگ نمیخورد مشکل چیست ؟

شاید برایتان پیش آمده باشد که آیفون تصویری خانه تان گاهی زنگ میخورد و گاهی زنگ نمیخورد و این باعث به وجود آمدن مشکلاتی میگردد مشکلاتی از این دست که  شما بیش از اندازه پشت درب ساختمان معطل شوید، حال فرض کنید این اتفاق دریک روز بسیار گرم  تابستانی در وسط ظهر یا یک روز سرد زمستانی و یا حتی در یک روز بارانی در پاییز و بهار اتفاق بیفتد پس قطعا شرایط سخت این معطلی را برایمان چند برابر میکند و باعث میشود فکر کنیم چقدر افراد داخل خانه بی توجه هستند!

اما همانطور که گفتیم مشکل اینکه گاهی آیفون تصویری زنگ میخورد و گاهی نمیخورد باعث میشود افراد حاضر در خانه حتی از حضور شما پشت درب خانه مطلع نشوند‌.

پس پیشنهاد می کنیم در ادامه با ما باشید تا علت به وجود آمدن این مشکل و چگونگی رفع آن را باهم بررسی کنیم :

۱- سیم زنگ پشت مانیتور داخل واحد را چک می‌کنیم و درصورتی‌که اتصال سیم زنگ پشت مانیتور برقرار بود، قطع کن مانیتور را با اسپری تمیزکننده‌های برد الکترونیک یا الکل شستشو دهید می دهیم .

۲- صفحه جلو درب آیفون تصویری ساختمان خود را بازکرده و سیم‌های زنگ و شاسی‌های واحد را  از صفحه جلو درب چک می‌کنیم و از اتصال سیم زنگ و همچنین سالم بودن خود شاسی‌ اطمینان حاصل می‌کنیم.

۳- اتصالات سیم زنگی که داخل واحد رفته را داخل جعبه‌های تقسیم های ساختمان چک می کنیم تا از اتصال درست آن اطمینان حاصل کنیم.

۴-اتصالات سیم زنگ را از پشت مانیتور موجود در داخل واحد های دیگر که سیم زنگ در آن مسیر کشیده شده است چک می کنیم.

نکته : در چک کردن اتصالات سیم زنگ حتی اگر به ظاهر همه چیز متصل بود حتما اتصال را بازکرده و دوباره سربندی را انجام دهید.

همه ما میدانیم که عیب یابی مشکلات آیفون‌های تصویری بسیار کار تخصصی است و در صورت عدم تسلط منجر به اتصالی آیفون تصویری در دیگر واحدهای ساختمان می شود. بدین جهت شما می‌توانیدجهت عیب‌یابی آیفون‌های تصویری خود با آیفون کاران حرفه‌ای شرکت ما از طریق وب‌سایت ویپان یا تماس تلفنی در ارتباط باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درخواست خدمات تخصصی برق