بعضی واحدها زنگ آیفون تصویری آنها نمی‌خورد مشکل چیست؟

در یک ساختمان که دارای آیفون تصویری است ممکن است با این مشکل مواجه شوند که بعضی واحدها زنگ آیفون تصویری آنها نمی‌خورد و بعضی از واحدهای دیگر این مشکل را ندارند در رفع حل این مشکل برای آیفون‌های  مشکل‌دار نیاز به کمی دقت بیشتر از حالت‌های دیگر در مشکلات زنگ آیفون‌های تصویری است؛ بنابراین اگر دست به آچار هستید و با نقشه نصب برند آیفون تصویری خود آشنایی دارید با طی‌کردن مراحل زیر مشکل را حل کنید، البته در نظر داشته باشید که رفع حل مشکل آیفون‌های تصویری نیاز به متخصصان آیفون کار دارد چرا که عدم تسلط کافی باعث می‌شود سیستم آیفون‌های تصویری واحدهای سالم نیز دچار مشکل شود.

برای رفع و حل این مشکل به ترتیب زیر عمل کرده و مراحل را به‌صورت زیر طی می‌کنیم:
  • قطع کن مانیتور واحد مشکل‌دار را با اسپری تمیزکننده بردهای الکترونیک شستشو می‌دهیم دقت کنید که اسپری به روی ال سی دی مانیتور پاشیده نشود.
  • از یک گوشی تست برای سالم بودن مانیتور موردنظر کمک می‌گیریم و با بستن یک مانیتور سالم مطمئن می‌شویم ایراد از مانیتور است.
  • صفحه جلو درب آیفون تصویری ساختمان خود را بازکرده و سیم‌های زنگ و خود شاسی‌های واحدهای مشکل‌دار را از صفحه جلو درب چک می‌کنیم و از اتصال سیم زنگ و همچنین سالم بودن خود شاسی‌ها اطمینان حاصل می‌کنیم.
  • رنگ‌بندی سیم زنگ واحدهای مشکل‌دار را که داخل واحد رفته را چک می‌کنیم در واقع منظور چک کردن در تمام مسیر از صفحه جلو درب، جعبه‌های تقسیم تا مانیتور است تا از رنگ‌بندی و اتصال درست آن اطمینان حاصل شود.

ازآنجایی‌که کارکردن با سیم‌های نازک آیفون‌های تصویری بسیار کار بادقت و ظریفی است و ممکن است سیم‌های دیگر را دچار مشکل کرده و باعث اتصالی در دیگر واحدهای ساختمان شود بنابراین شما می‌توانید با آیفون کاران متخصص و حرفه‌ای شرکت ما از طریق وب‌سایت ویپان یا تماس تلفنی جهت عیب‌یابی آیفون‌های تصویری خود در تماس باشید.

تماس با ما : 02191013700

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درخواست خدمات تخصصی برق