آیفون تصویری یک واحد تصویر ندارد علت چیست ؟

در زمان ایراد داشتن تصویر؛ هنگامی که آیفون تصویریِ فقط یک واحد تصویر ندارد، به‌احتمال 99 % ایراد از خود مانیتور واحد است که برای رفع مشکل می‌بایست قطعه داخلی مانیتور به اسم برد منبع تغذیه تعمیر یا تعویض گردد. توجه داشته باشید که برای اطمینان از این موضوع می‌توانید از یک مانیتور تست سالم استفاده کنید تا از ایراد داشتن دستگاه مانیتور خود اطمینان حاصل فرمایید .
در صورت تصویر نداشتن مانیتور تست که از سالم بودن آن مطمئن هستید و این مشکل در واحد آخر یک ساختمان وجود داشت می‌توانید سیم مربوط به تصویر را در واحد قبلی چک کرده و از سالم بودن سیم‌کشی و اتصالات مطمئن شوید. توجه داشته باشید که علت این مسئله استفاده نمودن از یک سیم برای انتقال تصویر در همه‌ی واحدهای یک ساختمان است و در صورت ایراد داشتن یک واحد نمی‌تواند مشکل کلی باشد، چرا که باقی واحدها بدون مشکل از آیفون خود استفاده می‌کنند .

دقت کنید در صورت تک‌واحدی بودن منزل نیز می‌بایست مراحل را به‌صورت زیر بررسی کنید:

1- اتصالات خود مانیتور در واحد موردنظر چک شود.
2- مانیتور واحد را جلو درب آورده و با حذف سیم‌کشی مانیتور را به صفحه متصل کرده و اگر، هم صفحه و هم مانیتور سالم بود سراغ بررسی اتصالات و سیم‌کشی رفته و اگر مانیتور عمل نکرد به‌احتمال زیاد خود مانیتور ایراد دارد و با استفاده از یک مانیتور تست می‌توان این مورد را متوجه شد و با تعمیر یا تعویض برد منبع تغذیه مانیتور ایراد دار مشکل را حل کرد.
3- برق ورودی به صفحه چک شود و از سالم بودن ترانس (منبع تغذیه) آیفون تصویری و ولتاژ درست به صفحه اطمینان حاصل شود.
4- سیم‌کشی و اتصالات  در تقسیم‌های موجود بررسی شود و در صورت لزوم از سیم‌های در انتظار استفاده کرده و یا سیم‌کشی را تعویض کرد.
عیب‌یابی آیفون‌های تصویری کار تخصصی است که نیاز به آیفون کاران حرفه‌ای دارد بنابراین می‌توانید جهت عیب‌یابی و نصب آیفون‌های تصویری درخواست خود را در وب‌سایت ویپان ثبت کنید، می‌توانید با تماس با شماره شرکت درخواست خود را ثبت کنید همچنین از هر دو روش می‌توانید از قیمت خدمت خود، قبل اعزام تکنسین مطلع شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درخواست خدمات تخصصی برق