بهترین لامپ برای لوسترها کدام است؟ تکنیک‌های دریافت نور بیشتر

دریافت نور بیشتر و دستیابی به بهترین بازدهی، در شرایط به صرفه از لحاظ هزینه ای در لوسترهای مختلف بسته به تعداد و مدل لامپ‌های موردنظر متفاوت است و در خصوص انتخاب لامپ‌های مورداستفاده، تنوع زیادی وحود خواهد داشت.

منظور از مدل‌های مختلف لامپ، تغییرات ظاهری و تغییراتی دررابطه‌با وات لامپ و در بعضی موارد تفاوت‌هایی در اندازه لامپ‌ها است که نسبت به فضای مورداستفاده و تعداد لامپ‌های موردنظر می‌توان این مسئله را حل نمود.

در اکثر لوسترها که از لامپ در آن‌ها استفاده شده است و اغلب با سرپیچ شمعی هستند، می‌توان به لامپ‌های اشکی و یا شمعی کم‌مصرف اشاره نمود که در نوع خود از انتخاب‌های برتر مشتریان است که نسبت به‌اندازه خود و جای تعبیه شده در لوستر نور خوبی را به فضا می‌دهد.

همان‌طور که گفته شد باتوجه‌به تعداد لامپ‌های مورداستفاده در لوستر نیز می‌توان برای نامناسب‌بودن نور محیط، از لامپ‌هایی با توان کمتر استفاده نمود.

در حالت کلی برای دریافت حداکثر نور از لوستر می‌بایست نسبت به‌اندازهٔ محیط، لوستر موردنظر انتخاب شود.

در مرحله دوم است که این انتخاب لامپ‌ها می‌تواند نیازهای موردنظر ما را پاسخگو باشد، آن هم درصورتی‌که از لامپ‌های سرپیچ دار استفاده شده باشد.

در غیر این صورت و در صورت استفاده شدن از لامپ‌های سوزنی، اگر از لامپی با وات پایین‌تر استفاده شده باشد می‌توان لامپ‌ها را با بازدهی بیشتری انتخاب کرد و تعویض را انجام داد.

توجه به این موضوع نیز امری مهم در زیبایی ظاهری و نوری لوستر است که تمامی چراغ‌ها از یک وات مشخص باشند تا تفاوت بازدهی نور در یک مجموعه یکسان باشد؛ در لوسترهای با سرپیچ‌های شمعی یا معمولی نیز این موضوع حائز اهمیت بوده و در زیبایی ظاهری لوستر تأثیرگذار می‌باشد.

معمولاً لامپ‌های سرپیچ شمعی در مدل‌های 6 وات، 7 وات، 8 وات و در مدل‌های اشکی و شمعی در بازار موجود هستند که همگی از نوع اس ام دی می‌باشند.

در خصوص لامپ‌های سوزنی 12 ولت یا 220 ولت بودن (وجود ترانس یا عدم وجود ترانس) تأثیرگذار بوده که در مدل‌های 3 وات، 5 وات،7 وات، 20 وات و 50 وات در بازار موجود می‌باشند.

در صورتی که به خدمات چراغ و روشنایی همچون نصب لوستر، انواع چراغ، هالوژن و… نیاز داشتید؛ می‌توانید از طریق وب سایت ویپان یا تماس تلفنی درخواست خود را ثبت کنید و از کمک تکنسین های متخصص ما برخوردار شوید، همچنین شما می‌توانید قیمت دقیق خدمت خود را از هردو روش بالا دریافت کنید و از ضمانت 45 روزه خدمات ما بهره‌مند شوید.

نظرات بسته شده است.

درخواست خدمات تخصصی برق