رنگ‌بندی پنل‌های سقفی

رنگ‌بندی پنل های سقفی  علاوه بر متغیر بودن در سایز، بنا بر روکار و یا توکار بودن؛ رنگ‌بندی‌های متفاوتی را نسبت به محل مورداستفاده دارا هستند.

توجه داشته باشید که پنل‌های عرضه شده در بازار دارای چندین رنگ پرکاربرد هستند و باقی این پنل‌ها نسبت به سفارش مشتری و تعداد مدنظر می‌تواند توسط شرکت‌ها و یا کارخانه‌های تولیدکنندهٔ پنل‌های سقفی بسته به تعداد درخواست مشتری و مدل رنگ‌بندی آن‌ها اجرا شود (البته اجرای این موارد پس از بررسی شرایط و حجم سفارش توسط تولیدی؛ مشخص می‌شود امکان تولید را دارا هستند یا خیر)

رنگ‌بندی‌های عمده‌ای که در بازار موجود هستند؛ رنگ‌های یخی و آفتابی و ترکیبی هستند، البته معمولاً رنگ ترکیبی را به دلیل کم بودن بازار فروش، شرکت‌های تولیدی کمتری تولید می‌کنند. (شرکت‌های تولیدکنندهٔ مختلف، چراغ‌هایی با رنگ‌بندی متنوع را می‌توانند بسته به بازار فروش خود به‌صورت عمده تولید کنند)

رنگ‌های دیگری که شرکت‌ها می‌توانند تولید کنند و به بازار عرضه کند رنگ‌های قرمز و سبز و زرد و بنفش و… است که نسبت به درخواست‌های مشتری می‌تواند توسط شرکت‌های تولیدکننده پنل‌های سقفی تولید شود.

تولید پنل‌ها با رنگ نور متفاوت علاوه بر سفارشی بودن؛ قیمت متفاوت و بالاتری نسبت به پنل‌های موجود را دارا می‌باشند و به طور معمول از ثبت تا تولید پنل‌ها نسبتاً پروسهٔ زمان‌بری خواهد بود.

شکل و شمایل پنل‌ها با رنگ‌های متفاوت از موجودی بازار با باقی پنل‌ها یکسان هستند و فقط لامپ‌های داخلی این پنل‌ها با رنگ موردنظر تغیر می‌کنند و مدل روکار و یا توکار بودن آن‌ها نیز بسته به نیاز مشتری می‌تواند مشخص شود.

در بعضی از فروشگاه‌ها ممکن است از سفارش‌های قبلی برخی از این پنل‌ها با رنگ‌های مختلف نیز موجود باشند که معمولاً در تعداد محدودتر و با قیمت متفاوت‌تر از پنل‌هایی با رنگ‌های پرکاربرد می‌توانند تهیه شوند که برای این موضوع نیاز به پرسش‌های متعدد از فروشگاه‌ها و یا مغازه‌های موردنظر می‌باشد.

دلیل موجود نبودن پنل‌ها در رنگ‌های متفاوت نیز همان کم کاربرد بودن آن‌ها است؛ زیرا گارانتی موجود در پنل‌ها دارای بازهٔ زمانی محدودی است که در صورت به فروش نرفتن این پنل‌ها تاریخ گارانتی به پایان رسیده و به  شرکت تولیدکننده بازگردانده می‌شود و این موضوع هزینهٔ بالایی را در درازمدت برای شرکت‌های تولیدکننده در برخواهد داشت؛ در صورتی که در زمینه ی انواع خدمات چراغ و روشنایی نیاز به مشاوره و یا ثبت درخواست داشتید متخصصین باتجربه شرکت ویپان در خدمت بوده و می‌توانید از طریق وب سایت ویپان یا تماس تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

نظرات بسته شده است.

درخواست خدمات تخصصی برق