زنگ یکی از واحد ها را میزنیم همه واحد ها باهم زنگ میخورد

در این مقاله کوتاه میخواهیم در مورد یکی از مشکلات زنگ در آیفون های تصویری صحبت کنیم، در ادامه به ترتیب این مشکل را که زنگ یکی از واحد ها را میزنیم همه واحد ها باهم زنگ میخورد را مورد بررسی قرار میدهیم.

از آنجایی که عیب یابی آیفون های تصویری نیاز به مهارت و تخصص خاص خود دارد‌، اولین قدم برای عیب یابی در آیفون های تصویری تسلط کافی بر نقشه نصب آیفون های تصویری است، نقشه سیم کشی هر برندی از آیفون تصویری نیز با دیگری تفاوت دارد.

همچنین کار کردن با سیم های نازک آیفون تصویری پیچیدگی های خاص خود را دارد.

تشخیص رنگ بندی سیم کشی آیفون ها نیز اگر از ابتدا اصولی کشیده نشده باشد، کار بسیار پیچیده ای خواهد شد‌ و با توجه به این که علت این مشکل به وجود آمدن اتصالی در سیم زنگ و سیم های مشترک آیفون تصویری است شناخت رنگبندی و نوع سیم کشی حائز اهمیت می گردد.

بنابراین پیشنهاد ما استفاده از سرویس و نصب آیفون های تصویری شرکت ویپان است در غیر این صورت اگر دست به آچار هستید این مشکل می تواند در هر یک از قسمت های مشترک سیم های آیفون تصویری ( سیم تصویر ، سیم صدا ، سیم ولتاژ و درب بازکن ) با سیم زنگ که به صورت مجزا برای هر واحد رفته است، باشد.

در نتیجه نیاز است با صبر و حوصله تمام سربندیها را از صفحه جلو درب ساختمان چک کرده و یکی یکی به جعبه تقسیم و طبقات بالا رجوع کنید.

قطعا در یکی از این قسمتها اتصالی وجود دارد و با پیدا کردن و سربندی جدید میتوانید مشکل را حل کنید.

میتوانید این خدمت را از طریق وب سایت ویپان یا تماس تلفنی با شماره شرکت ثبت کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درخواست خدمات تخصصی برق