مانیتور روشن می‌شود اما تصویر و صدا نداریم بعضی از واحدها، علت چیست؟

برای پیداکردن ایراد برای این دست از مشکل‌ها در آیفون‌های تصویری که  مانیتور روشن می‌شود اما تصویر و صدا نداریم برای بعضی از واحدها، در مرحله اول چک کردن سوکت پشت مانیتورها است که برای بهبود عملکرد و سرعت بخشیدن به رفع مشکل بهتر است از واحد اولی که این ایراد را دارد مشکل بررسی شود سپس، به ترتیب واحدهای بعدی که این مشکل را دارند بررسی شوند.

در صورت ایراد نداشتن سوکت پشت مانیتور می‌توان با استفاده از یک مانیتور تست (جایگزین) که از سالم بودن آن مطمئن هستیم از مشکل داشتن خود مانیتور مورد نظر اطمینان پیدا کرده و مانیتوری که ایراد دارد را جهت تعمیرات آن اقدام کرد. این مراحل را می‌بایست در تمامی واحدهای دارای ایراد انجام داد تا از علت مشکل باخبر شویم. در غیر این صورت در حقیقت در صورت ایراد نداشتن تصویر و صدای مانیتور تست این بار می‌بایست سیم‌کشی از واحد قبل چک شود و از سالم بودن سربندی و عدم وجود تکه‌ها در سیم‌کشی اطمینان حاصل نمود.

توجه داشته باشید که اگر واحدهای ایراد پیدا کرده پشت‌سرهم باشند، برای مثال در یک ساختمان 5 واحدی واحدهای 3 و واحد 4 و واحد 5 دچار این مشکل باشند (علاوه بر استفاده از مانیتور تست) می‌بایست سیم‌کشی از آخرین واحدی که دچار مشکل نمی‌باشد تا واحد آخر به‌دقت چک شود و در صورت نیاز سیم‌کشی تعویض و یا از سیم‌های در حال انتظار برای جابه‌جایی سیم‌کشی استفاده شود.

عیب‌یابی آیفون‌های تصویری کار تخصصی است بنابراین اگر نیاز به آیفون کاران  متخصص و باتجربه داشتید می‌توانید جهت عیب‌یابی و نصب آیفون‌های تصویری درخواست خود از طریق وب‌سایت ویپان با ما در میان بگذارید، همچنین شما می‌توانید از همین طریق قیمت سیستمی و آنی خدمت خود را نیز دریافت کنید، البته با تماس با شماره شرکت  نیز می‌توانید درخواست خود را ثبت و قیمت خدمت خود را دریافت کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درخواست خدمات تخصصی برق