معرفی برترین تکنسین‌های آبان ماه 1402

اگر اخبار ویپان رو دنبال می‌کنید احتمالا در جریان هستید که ویپان، هر ماه 5 تا از بهترین برقکارهاش رو (هم از دید مشتریان و هم از دید شرکت) انتخاب می‌کنه و با یک جایزه کوچیک ازشون قدردانی می‌کنه.

این ماه هم به رسم هر ماه می‌خوایم برترین تکنسین‌هامون رو به شما معرفی کنیم.

عملکرد تکنسین‌ها در 5 دسته‌بندی زیر بررسی میشه: رفتاری، فنی، آراستگی، سختکوشی و تکنسین برتر از همه نظرها.

برای برترین تکنسین از نظر رفتاری، مشتریای عزیزمون به آقای نیما عباسی رای دادن. نیما توی شرکت هم یکی از با اخلاق‌ترین همکارانمونه و ما واقعا از کار کردن کنارش لذت می‌بریم.

برترین تکنسین از نظر فنی هم آقای یعقوب مست چشمی انتخاب شدن. البته که نظر ما هم با نظر مشتریانمون یکیه. آقای مست چشمی توی این تخصص خیلی حرفه‌اییه و کلی حرف برای گفتن داره.

همون‌طور که می‌دونید پاکیزگی و آراستگی یکی از معیارهای مهم ویپان برای استخدام برقکار هست و آقای آقایی زاده این ماه به عنوان آراسته ترین برقکار از طرف مشتریانمون انتخاب شدن.

برترین تکنسین از نظر سخت کوشی هم کسی نیست جز آقای سجاد اخلاقی نژاد. سخت‌کوش ترین تکنسین فردیه که با نظر تیم عملیات فنی شرکت انتخاب میشه و بیشترین پشتکار و تلاش و کوشش رو توی این تیم داره. سجاد عزیز واقعا این لقب برازندشونه.

در نهایت لقب تکنسین برتر ماه آبان هم میرسه به آقای محمدرضا فرجی. تکنسین برتر ماه معمولا توی همه معیارها و ارزیابی‌ها، چه از نظر مشتری و چه از نظر شرکت بالاترین نمره رو دریافت می‌کنه و محمدرضای عزیز این لقب رو در آبان ماه دریافت کردن.

لازم به ذکر است جوایز تکنسین‌های برتر هر ماه به شرح زیر است:

  • تکنسین برتر ماه، ۵۰۰ هزارتومان پاداش نقدی
  • پرتلاش ترین تکنسین ماه، ۴۵۰ هزارتومان پاداش نقدی
  • بیشترین امتیاز رضایت مشتری ۴۰۰ هزارتومان پاداش نقدی
  • بیشترین رضایت فنی در ماه ۳۵۰ هزارتومان پاداش نقدی
  • بیشترین امتیاز آراستگی ظاهری در ماه، ۳۰۰ هزارتومان پاداش نقدی

در نهایت از تلاش تمامی تکنسین‌های زحمتکش ویپان سپاسگزاریم؛ چه اشخاصی که در لیست برترین‌های این ماه حضور داشتن و چه بقیه همکارانی که دارن بی‌وقفه زحمت میکشن و برای خدمت رسانی هر چه بهتر به مشتریان عزیز ویپان کمک می‌کنند؛ راستی شما می‌تونین همین حالا از طریق لینک مقابل اسامی تکنسین های برتر مهرماه ویپان رو ببینید.

باتشکر، تیم منابع انسانی

نظرات بسته شده است.

درخواست خدمات تخصصی برق