نحوه ریموت دار کردن لوستر

در اکثر لوسترها برای روشن و خاموش‌کردن از کلیدهایی که برای این منظور تعبیه شده‌اند استفاده می‌شود، در ادامه برای بررسی نحوه اجرای لوستر های ریموت دار با ما همراه باشید.

همان طور که میدانید در برخی از لوسترها ریموت‌هایی وجود دارند که برای همین عمل روشن و خاموش‌کردن چراغ‌ها از ریموتی استفاده می‌شود که برای ایجاد روشن و یا خاموش‌کردن در قسمت‌های مختلف می‌توان استفاده کرد.

تفاوت لوسترها ریموت دار با سایر لوسترها در چیست؟

تفاوت این نوع لوسترها با سایر لوسترها در استفاده از یک ترانس چند کانال (بسته به تعداد لامپ‌ها و مدل آن‌ها) تعبیه می‌شود که این ریموت‌ها با قطع و وصل کردن قسمت‌های مختلف یک لوستر، این عمل را انجام می‌دهند.

در مورد ریموت دار کردن سایر مدل‌های لوستر نیز، برای مثال می‌توان از همین ترانس‌های ریموتی 4 کانال استفاده نمود، اما موردی که حائز اهمیت است سیم‌کشی داخلی خود لوستر می‌باشد که می‌بایست برای قسمت‌های مختلف لوستر به‌صورت داخلی تعبیه شده باشد.

برای درک ساده‌تر این موضوع می‌توان به روشن و خاموش‌کردن یک لوستر توسط کلید روشنایی اشاره نمود که همان کار ریموت را به‌صورت دستی انجام می‌دهد.

در صورت مجزا نبودن سیم‌کشی داخلی تمامی چراغ‌های مورداستفاده توسط یک ریموت روشن و یا خاموش می‌شوند و سایر قسمت‌های ورودی ترانس خالی می‌ماند.

در صورت تهیه و استفاده از این ترانس‌ها به‌سادگی و با استفاده از نقشه‌های روی این دستگاه‌ها می‌توان سربندی را انجام داد.

موضوع دیگری که اهمیت دارد محل نصب این ترانس‌ها است که در اکثر لوسترهای سقفی این فضا وجود ندارد، چرا که می‌بایست در ابتدای مسیر سیم‌کشی لوستر و در قسمت خارجی آن این ترانس‌های ریموتی نصب شوند که در اکثر موارد این قسمت وجود نداشته و ظاهر نامناسبی ایجاد می‌کند.

در صورت وجود این فضا، به‌سادگی و تنها با فهمیدن تعداد لامپ‌ها و نوع مصرف آن ها، آمپر موردنیاز ترانس مربوط را می‌توان الکتریکی‌های سراسر شهر تهیه نمود.

در صورتی که به خدمات چراغ و روشنایی همچون نصب لوستر، انواع چراغ، هالوژن و… نیاز داشتید؛ می‌توانید از طریق وب سایت ویپان یا تماس تلفنی درخواست خود را ثبت کنید و از کمک تکنسین های متخصص ما برخوردار شوید، همچنین شما می‌توانید قیمت دقیق خدمت خود را از هردو روش بالا دریافت کرده و از ضمانت 45 روزه خدمات ما بهره‌مند شوید.

 

نظرات بسته شده است.

درخواست خدمات تخصصی برق