همه واحدها در آیفون تصویری باهم زنگ نمی‌خورند مشکل چیست ؟

شاید برایتان پیش‌آمده باشد که در آیفون‌های تصویری گاهی همه واحدها باهم زنگ نمی‌خورد در مواقعی که با این مشکل روبرو می‌شوید احتمال شما این است که صفحه جلو درب که به‌صورت عمومی استفاده می‌شود دچار مشکل شده است این احتمال تا حد زیادی درست است اما جهت بررسی بیشتر این مشکل که همه واحدها در آیفون تصویری باهم زنگ نمی‌خورند در ادامه همراه ما باشید تا به طور دقیق این مورد را مرحله‌به‌مرحله بررسی کرده و نحوه رفع مشکل را بگوییم.

نکته: تک‌تک واحدها را تست می‌کنیم و مطمئن شدیم که تمامی واحدها این مشکل را دارند حتی یک واحد هم نباید درست عمل کند درصورتی‌که حتی یک واحد درست عمل کند مراحل به‌صورت دیگری باید پیگیری و حل شود.

بعد از اطمینان از نکته بالا مراحل را به‌صورت زیر طی می‌کنیم:

  • صفحه جلو درب آیفون تصویری را باز می‌کنیم و سیم ولتاژ زنگ که از برد اصلی صفحه جلو درب به شاسی‌ها رفته است را چک می‌کنیم و از اتصال آن اطمینان حاصل می‌کنیم.
  • یک مانیتور سالم داخل واحد را به‌عنوان مانیتور تست جلو درب میاوریم و مانیتور را مستقیم به صفحه وصل می‌کنیم، درواقع یا این کار سیم‌کشی را از مدار خارج کرده تا از سالم بودن صفحه مطمئن شویم.
  • از سیم‌های زاپاس که معمولاً در هنگام اجرا در نظر گرفته شده است برای مطمئن شدن از سیم‌کشی استفاده می‌کنیم بدین صورت که سیم زنگ را به یکی از سیم‌های آزاد وصل می‌کنیم در صورت نبودن سیم زاپاس برای رفع مشکل نیاز به تعویض سیم‌کشی است.

استفاده از یک فرد متخصص و آیفون کار باتجربه در زمان اجرای آیفون‌های تصویری امر بسیار مهمی است چرا که در صورت بروز مشکل در آینده با پیش‌بینی‌های درستی که توسط متخصص‌ها انجام می‌شود در هزینه‌های تعمیر و نگهداری صرفه‌جویی‌های درستی انجام خواهد شد. درصورتی‌که برای عیب‌یابی آیفون‌های تصویری خود و نصب و راه‌اندازی به آیفون کاران حرفه‌ای نیاز داشتید می‌توانید درخواست خود را در وب‌سایت ویپان ثبت کنید و همان لحظه قیمت آنی دریافت کنید و یا با تماس تلفنی از پشتیبانی ما کمک بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درخواست خدمات تخصصی برق