چرا برق قطع می کند؟

در این مقاله کوتاه میخواهیم به طور کاربردی و مفید از اینکه چرا برق قطع می کند و راه رفع مشکل صحبت کنیم، با ما در ادامه همراه باشید، در زمانی که برق واحد شما یا مکانی که در آن حضور دارید قطع می‌شود، ایراد از سمت اداره برق است و یا ایراد از وسایل و قطعات الکتریکی استفاده شده در آن محیط که باعث پریدن فیوز مربوطه شده است. برای تشخیص ساده این موضوع در اکثر اوقات می‌توان به برق داشتن دیگر همسایه‌ها و یا محیط‌های اطراف دقت نمود که در صورت وصل بودن برق دیگران می‌توان احتمال ایراد داشتن برق مربوط به واحد ما بیشتر باشد.

توجه داشته باشید که عیب پیداکردن یا اتصالی هر یک از قطعات منزل خراب‌شدن مینیاتوری‌ها و یا قطع شدن اتصالات سیم‌های داخل واحد و… همگی می‌توانند قطع شدن برق شده باشند که برای رفع این مشکل می‌بایست از ابتدای مسیر تا تمامی انشعاب‌ها چک شوند تا مشکل پیدا و رفع ایراد انجام شود، مهم‌تر از رفع ایراد قطع شدن برق، پی‌بردن به علت وقوع این موضوع است که با استفاده از افراد متخصص در این کار می‌توانید از انجام کار اصولی اطمینان حاصل فرمایید و درصورتی‌که ایراد از سمت اداره برق باشد به‌سادگی می‌توان با چک کردن روشن بودن یا نبودن کنتور برق و واردشدن جریان برق در مینیاتوری بعد یا قبل کنتور  با فازمتر به این موضوع پی برد.

در صورت قطع شدن برق از اداره‌ی برق نیز می‌توان با شماره‌گیری تلفن 121 از این موضوع و یا علت قطع شدن برق اطلاع پیدا کرد. در زمانی که مشکل از سمت اداره برق نباشد می‌توانید به‌راحتی و با تماس با شرکت خدمات برق ویپان به جهت قطع مشکلات قطعی و اتصالی برق و یا ثبت درخواست از طریق سایت ویپان در سریع‌ترین زمان ممکن (زیر 45 دقیقه) با اعزام تکنسین علت این موضوع و رفع ایراد مشکل خود را انجام دهید.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درخواست خدمات تخصصی برق