چرا شاسی میزنم آیفون تصویری زنگ نمی‌خورد اما مانیتور روشن می‌شود؟

در صورت بروز مشکلی مثل این مورد که شما شاسی واحد موردنظر را از روی صفحه جلو درب فشار می‌دهید و آیفون تصویری زنگ نمی‌خورد اما مانیتور روشن می‌شود و شما تصویر شخص را دارید در این مقاله همراه ما باشید تا به شما بگوییم که چگونه مشکل را تشخیص و سراغ چه مواردی جهت حل مشکل بروید.

مانیتور آیفون‌های تصویری از اجزای داخلی مختلفی تشکیل شده است، بردها، شاسی‌ها، ال‌سی‌دی و … در مورد خود بردهای آیفون‌های تصویری هر برد الکترونیکی وظایف مختلفی دارد و در برخی از مشکلاتی که در آیفون‌های تصویری به وجود می‌آید به علت خراب‌شدن قطعات همین بردها هستند که گاهی با تعویض این قطعات برد تعمیر می‌شود و مجدداً قابل‌استفاده است.

در بروز چنین مشکلی که در بالا به آن اشاره شد معمولاً سیم‌کشی سالم است و باید از طریق تعمیرات مانیتور مشکل را پیگیری و حل کرد. برای این کار ابتدا قطع کن مانیتور را شستشو دهید این شستشو باید از طریق اسپری تمیزکننده برد الکترونیک صورت بگیرد و درصورتی‌که با این کار مشکل حل نشد باید برد صدای مانیتور تعمیر یا تعویض شود.

باتوجه‌به این که چه تعدادی از قطعات برد صدای مانیتور دچار آسیب شده باشد هزینه تعمیرات متفاوت خواهد بود همچنین نوع برند آیفون تصویری نیز در قیمت تعمیرات برد صدا تأثیرگذار خواهد بود.

در برخی موارد و با بررسی‌های لازم تکنسین بردهای الکترونیک آیفون‌های تصویری متوجه خواهد شد که قطعات برد یا قابل تعمیر نیستند یا هزینه تمام شده آن زیاد خواهد شد در این زمان پیشنهاد تعویض برد صدا را می‌دهند و خبر خوشحال‌کننده این است که بردهای صدا اکثر آیفون‌های تصویری پرفروش به طور جداگانه قابل تهیه هستند.

درصورتی‌که به تعمیرات یا نصب آیفون‌های تصویری خود نیاز داشتید می‌توانید در خواست خود را در وب‌سایت ویپان ثبت کرده یا از طریق تماس با شماره شرکت با ما در ارتباط باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درخواست خدمات تخصصی برق