چرا کلید کند کولر آبی کار می‌کند اما تند آن کار نمی‌کند؟

چرا کلید کند کولر آبی کار می‌کند اما تند آن کار نمی‌کند؟یکی از مشکلاتی که در کلید کولر رایج است این است که کلید کند کولر کار می‌کند اما تند آن کار نمی‌کند در هر نوع کلید کولری اعم از روکار یا توکار ممکن است این اتفاق بیفتد و  این مورد که به نظر ساده می‌آید چندین علت مختلف دارد.

در ادامه جهت اطلاعات بیشتر در مورد علت‌های مختلف این مشکل و نحوه رفع آن با ما همراه باشید.

  • اولین موردی که باید از آن اطمینان پیدا کنیم سالم بودن خود کلید کولر است؛ بنابراین ابتدا با بررسی کلید کولر اطمینان حاصل کنید که کلید کولر سالم است. گاهی ممکن است ظاهر کلید کولر سالم باشد ولی فیش پشت کلید کولر در قسمت تند اتصال را برقرار نکرده و دچار مشکل شده باشد و با تعویض کلید به‌راحتی می‌توانید این مشکل را حل کنید.
  • در مرحله دوم باید تمامی اتصالات و سر فیش‌های کولر در تمامی قسمت‌های کولر از کلید کولر گرفته تا تقسیم داخل کولر تا اتصالات موتور چک شود تا اطمینان پیدا کنیم که جریان در همه قسمت‌ها برقرار است.
  • در صورت درست بودن موارد بالا ایراد از موتور کولر است و نیاز به سرویس و تعمیرات جزئی دارد که با تحویل آن به شرکت‌های معتبر حداکثر ظرف مدت دو ساعت این مشکل قابل حل است.

ازآنجایی‌که برق که یک مبحث تخصصی است و جهت جلوگیری از حوادث و برق‌گرفتگی پیشنهاد ما استفاده از افراد باتجربه و متخصص در این زمینه رفع این موارد است ما در شرکت ویپان با اعزام افراد کاربلد می‌توانیم در این زمینه به شما کمک کنیم.

با ثبت درخواست سرویس کولر آبی در  وب سایت ویپان یا تماس با شرکت ما می‌توانید هزینه این درخواست را استعلام و ثبت سفارش خود را انجام دهید.

شماره تماس: 02191013700

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درخواست خدمات تخصصی برق