چرا کولر باد گرم می‌دهد؟

با سرویس کولر آبی و تنظیمات درست آن انتظار ما استفاده از هوای خنک و مطبوعی است که در گرمای تابستان برای ما به وجود می‌آورد. اما گاهی کولر آبی ممکن است با باد گرمی که به داخل هدایت می‌کند ما را سورپرایز کند، در زمانی که کولر باد گرم می‌دهد علت‌های مختلفی برای بررسی وجود دارد، البته درصورتی‌که کولرتان را سرویس نکردید اولین اقدامی که باید انجام بدهید سرویس کولر است، حال درصورتی‌ که بعد از سرویس کولر با این مشکل مواجه شدید برای برطرف‌کردن آن موارد زیر را یک‌به‌یک مورد بررسی قرار داده و مشکل را برطرف کنید:

  • درب کولر را باز کنید و درصورتی‌که کف کولر خشک بود شیر آب ورودی را چک کرده و از باز بودن و سالم بودن شیر آب اطمینان حاصل کنید.
  • از سالم بودن شلنگ کولر و مهره ممگی کولر (محل اتصال شلینگ به شناور) مطمئن شوید.
  • از تنظیم بودن شناور مطمئن شوید چراکه عدم تنظیم آن باعث نرسیدن آب به سطح معین شده و پمپ آب نمی‌تواند آب را روی پوشال‌ها بریزد و کولر باد گرم می‌دهد .
  • مطمئن شوید پمپ سالم است و پمپاژ آب به‌درستی انجام می‌شود.
  • مطمئن شوید شلنگ‌های آب‌رسانی داخل کولر و سرریزها دارای رسوب و گرفتگی نباشد و آب به‌درستی و با فشار لازم روی پوشال‌ها بریزد.

مشکل باد گرم کولر آبی از موارد بالا خارج نیست و با بررسی آن می‌توانید مشکل را حل کنید البته عدم بازدهی کولر را با باد گرم اشتباه نگیرید چرا که عدم بازدهی علت‌های متفاوت‌تری دارد.

برای درخواست سرویس کولر حرفه‌ای و همچنین رفع مشکل باد گرم کولر آبی خود می‌توانید از متخصصین باتجربه ما استفاده کرده و از طریق وب‌سایت ویپان یا تماس تلفنی 02191013700 با ما در ارتباط باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درخواست خدمات تخصصی برق