اول کلید تند کولر را می‌زنم بعد کلید کند را تا کولر روشن شود مشکل چیست؟

نحوه صحیح روشن‌کردن کولر آبی به این صورت است که ابتدا باید کلید پمپ را روشن کنید، بعد از چند دقیقه نوبت زدن کلید کند کولر است بعد از مدتی که موتور کارکرد و شما نیاز به خنکی بیشتری داشتید از دور تند کولر استفاده کنید.

حال اگر ما کلید کند را بزنیم اما کولر کار نکند و نیاز به زدن کلید تند باشد تا موتور کولر شروع به کار کند علت‌های مختلفی بابت این مشکل وجود دارد که در ادامه آن را بررسی می‌کنیم.

در این موارد خود موتور کولر ایراد دارد که میتواند از بوش های موتور کولر و یا استارتر موتور کولر دچار مشکل شده باشد و باید این مورد را برطرف کنید چرا که با استفاده مداوم در این حالت باعث می‌شوید به سیم‌پیچی اصلی و سایر قطعات داخلی موتور کولر آبی فشار وارد شده و از کار بیفتد وحتی باعث سوختن ان بشود. اما اگر در همین مرحله تعمیرات روی موتور کولر انجام شود شامل هزینه‌های کمتری خواهد شد.

برای اینکه مطمئن شوید مشکل قطعاً از بوش های دو طرف موتور کولر و یا استارتر موتور کولر آبی است  باید شل یا سفت بودن تسمه را چک کنید و اگر همه چیز درست بود تسمه را با دست  هل دهید در صورت کارکردن موتور ایراد از استارتر داخل موتور کولر  ویا بوشهای ان ها است

شما می‌توانید در هرکدام از موارد بالا از متخصصان و برق‌کاران حرفه‌ای ویپان استفاده کنید و ازآنجاکه چک کردن و عیب‌یابی برق کولر یک کار خطرناک بوده و نیاز به مهارت دارد از انجام و سپردن آن  به افراد عادی خودداری کنید.

جهت محاسبه قیمت و ثبت درخواست درخواست سرویس کولر آبی از طریق وب سایت ویپان یا تماس با شرکت با ما در ارتباط باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درخواست خدمات تخصصی برق