تاریخچه و همه چیز در ارتباط با آیفون تصویری الکتروپیک

امروزه آیفون تصویری یک ابزار کارآمد در ساختمان بشمار می‌آید. این ابزار از در یک دهه گذشته رشد بسیاری داشته است. در این مقاله به بررسی یکی دیگر از برندهای آیفون تصویری می‌پردازیم به نام آیفون تصویری الکتروپیک.

آیفون‌های تصویری در دو مدل آنالوگ و دیجیتال تولید شده‌اند. توجه داشته باشید مناسب‌ترین آیفون تصویری با توجه به تعداد واحدها و بودجه‌ای است که برای خرید در نظر گرفته‌اید پس نمی‌توان یک دارو را برای همه تجویز کرد. نکته بعدی اینکه آیفون‌های سیاه و سفید دیگر تولید نمی‌شود. همچنین میزان وسعت دید، راحتی نصب، کیفیت دوربین، کیفیت صدا و… از مهمترین ویژگی‌هایی هستند که حین خرید آیفون تصویری باید به آن‌ها دقت کنید.

 ما در یک سری سلسله مقالات به تاریخچه چند برند سرشناس آیفون تصویری در ایران پرداخته‌ایم و مزایا و معایب هر یک را به تفکیک برشمرده‌ایم. برای شناخت آیفون تصویری الکتروپیک با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.  با این حال می‌توانید برای انتخاب نوع آیفون، نصب یا عیب‌یابی آن روی کارشناسان ویپان هم حساب باز کنید. 

همچنین پیشنهاد ما مطالعه همه مقاله های مرتبط با برندهای مختلف است کافی ست روی لینک مرتبط با هر کدام کلیک کنید.

آیفون تصویری کوماکس ، آیفون تصویری سیماران ،  آیفون تصویری تابا 

شرکت الکتروپیک از تولیدکنندگان با تجربه و همچنین باسابقه در ساخت سیستم‌های حفاظتی در ایران به شمار می‌رود که محصولات آن میان مشتریان شناخته شده است. یکی از این محصولات حفاظتی شرکت الکتروپیک، آیفون تصویری الکتروپیک است که در مدل‌ها و طرحهای مختلف به فروش می‌رسد. البته برخی از قطعات را از چین وارد می کند و در کارگاه شرکت اسمبل می‌کنند.

تاریخچه شرکت الکتروپیک

این شرکت درسال ۱۳۶۴ در کارگاهی ده متری واقع در خیابان پیروزی تهران تولید اولین گوشی صوتی با نام (کلون) را آغاز کرد. پس از گذشت دو سال با گسترش تولیدات این کارگاه کوچک کارخانه‌ای با نام کلون الکترونیک تأسیس (که بعداً به نام الکتروپیک تغییر یافت) گردید؛ که سالانه ۲۰۰۰ عدد گوشی و پنل صوتی تولید می‌نمود. در حال حاضر شرکت الکتروپیک (سهامی خاص) دارای کارخانه‌ای به مساحت 12000 مترمربع در منطقه صنعتی شرق تهران می‌باشد.

خطوط تولید این شرکت شامل خط تولید انواع گوشی‌های صوتی و تصویری، پنل‌های دم دری، قفل زنجیری، منبع تغذیه و سایر محصولات جانبی می‌باشد. همچنین این شرکت در اوایل سال ۸۹ اقدام به راه‌اندازی خطوط جک کنترلی پارکینگ، سنسورهای روشنایی و قفل برقی با نام یوتاب نموده است. خانواده الکتروپیک که تعداد آن بالغ بر ۴۸۰ نفر میباشد؛در مدیریت‌های مالی و اقتصادی، بازاریابی و فروش، تامین، اداری و منابع انسانی، تولید و پژوهش سیستم بهره‌وری فعالیت می‌نمایند.

الکتروپیک یکی از شرکت‌های تولیدکننده آیفون تصویری است که با طراحی و تولید انواع درب بازکن تصویری ساده و مشتری‌پسند توانسته بین رقبای خارجی و ایرانی خود جایگاه خوبی داشته باشد و سالهاست به تولید آیفون تصویری با تنوع بالا اقدام کرده است.

مزایا و معایب آیفونهای تصویری الکتروپیک

 

  • تعویض آسان قطعات معیوب توسط نصابان و افراد معمولی

یکی از دلایلی که آیفون‌های تصویری الکتروپیک را از رقیبان خود متمایز می‌کند، تعویض آسان قطعات معیوب آن است. به طوریکه علاوه بر نصابان، حتی افراد غیرمتخصص و مبتدی نیز می‌توانند به راحتی قطعات آیفون تصویری الکتروپیک را تعویض کنند.

  • نصب آسان

آیفون‌های تصویری الکتروپیک بر خلاف تعدادی از محصولات شرکت‌های داخلی و وارداتی، طریقه نصب آسانی داشته و نصابان به راحتی و در کمترین زمان ممکن عملیات جای‌گذاری و نصب آیفون تصویری را برای مصرف‌کنندگان انجام می‌دهند.

  • تنوع نسبتا بالا محصولات

همانطور که اشاره گردید، شرکت الکتروپیک از پیشگامان تولید آیفون‌های تصویری در داخل کشور است. این شرکت ابتدا در زمینه تولید آیفون‌های صوتی فعالیت داشت و سپس با پیشرفت تکنولوژی، شروع به ساخت آیفون‌های تصویری کرد. با این وصف، شرکت الکتروپیک تا به حال قادر بوده محصولات متنوعی را طراحی و به دست مصرف‌کنندگان برساند.

  • خدمات پس از فروش

یکی از فاکتورهایی که مشتریان به طور ویژه در هنگام خرید به آن توجه می‌کنند، خدمات پس از فروش است. از این رو شرکت الکتروپیک مانند بیشتر رقبای داخلی خود، همواره سعی در ارائه بهترین خدمات پس از فروش برای خریداران دارد. در این راستا این شرکت نمایندگی‌های فراوانی را در سراسر کشور احداث نموده تا در صورت خرابی و نقص در آیفون تصویری، مصرف‌کنندگان با مراجعه به نزدیکترین شعبه، آن را حل کنند.

  • بردهایی با طول عمر بالا

از نقاط متمایز آیفون تصویری الکتروپیک با اکثر دربازکن‌های موجود در بازار، می‌توان به بردهایی با طول عمر بالا اشاره کرد. بنابراین مشتریان نگرانی بابت خرابی زودهنگام برد آیفون تصویری خود نداشته باشند زیرا این بردها با مرغوبترین مواد اولیه ساخته شده‌اند.

کیفیت نسبتا بالای قطعات نیز از دیگر مزایای این آیفون تصویری محسوب می‌شود.

آیفون تصویری الکتروپیک
آیفون تصویری الکتروپیک

 

معایب آیفون تصویری الکتروپیک

با اینکه آیفون‌های تصویری الکتروپیک دارای نقاط قوت فراوانی هستند که حتی در این مقاله به برخی از آنها مانند خدمات درب منزل و سیستم‌های آی پی در نسخه‌های جدید به طور کامل اشاره نشد، ولی همچنان محصولات این شرکت نقاط ضعفی دارند که شاید برخی از آنها برای مشتریان در هنگام خرید قابل چشم‌پوشی نباشد.

  • سیستم چهار سیمه

متاسفانه اساسی‌ترین مشکل اکثر آیفون‌های تصویری داخلی و بعضی از محصولات خارجی، سیستم چهار سیمه است. در حالی که تعداد معدودی از شرکت‌های تولیدکننده آیفون تصویری از سیستم هفت سیمه و دو سیمه برای محصولات خود در نظر گرفته و به واسطه آن مشتریان فراوانی را به سمت خود جذب می‌کنند، ولی هنوز شرکتهایی نظیر الکتروپیک از سیستم چهار سیمه بهره می‌برند. مزیت سیستمهای هفت سیمه و دو سیمه در این است که اکثر قابلیت ها مثل ارتباط بین واحدها از طریق همان سیم در دسترس است و نیاز به سیم‌کشی اضافی نمی‌باشد.

  • ناکارآمدی در تعداد واحد های بالا

نسخه‌های قدیمی آیفون‌های تصویری الکتروپیک برای استفاده در آپارتمان‌ها و ساختمان‌هایی با تعداد واحدهای بالا مناسب نبودند. ولی خوشبختانه شرکت الکتروپیک به منظور رفع این مشکل، در سالهای اخیر آیفون‌های تصویری با قابلیت نصب در تعداد واحدهای بالا عرضه کرد تا رضایت کارفرمایان و مشتریان را به نحو احسنت به دست آورد.

  • زنگ نخوردن آیفون

زنگ نخوردن و ضعیف بودن صدای آیفون را می‌توان از مهمترین مشکلات محصولات شرکت الکتروپیک دانست. این نقص بر اثر استفاده از قطعه هوک نامناسب و ضعیف در آیفون تصویری به وجود می‌آید که بیشتر آیفون‌های تصویری الکتروپیک به این مشکل دچار می‌شوند.

  • عدم پشتیبانی از سیستم خطی و سری برای واحدهای بالا

آیفون‌های تصویری الکتروپیک مانند برخی از رقبای داخلی خود همچون سیماران از سیستم خطی و سری پشتیبانی نمی‌کنند. بنابراین شرکت الکتروپیک برای حفظ رقابت و جذب خریداران بیشتر، می‌بایست به این موضوع توجه ویژه‌ای کرده و آن را برطرف سازد.

تحلیل نهایی از آیفون تصویری الکتروپیک

شرکت الکتروپیک در طی این سالها تمام تلاش خود را برای تولید محصولاتی با کیفیت و مقرون به صرفه نسبت به سایر کالاهای وارداتی به کار گرفته است. همچنین امروزه با توجه به اینکه بسیاری از برندها آیفون‌های تصویری مشابه به یکدیگر می‌سازند، شرکت الکتروپیک همواره طراحی‌های خاص و متفاوتی را برای محصولات خود در نظر می‌گیرد.

در انتها امیدواریم این مطلب برای شما مفید و کاربردی بوده باشد. اگر خواهان خرید، نصب یا عیب‌یابی آیفون تصویری خود هستید می‌توانید از خدمات متخصصان ویپان هم بهره ببرید. برای اینکار تنها کافیست با شماره 02191013700 تماس گرفته یا درخواستتان را در سایت ما ثبت کنید تا متخصصان ما در اولین فرصت به حضورتان برسند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درخواست خدمات تخصصی برق