تاریخچه و همه چیز در ارتباط با آیفون تصویری سیماران

در میان بازار آیفونهای تصویری در جستجوی آیفون تصویری مد نظر خود هستید و نمی‌دانید کدام برند را انتخاب کنید، ما در یک سری سلسله مقالات به تاریخچه چند برند سرشناس آیفون تصویری در ایران پرداخته‌ایم و مزایا و معایب هر یک را به تفکیک برشمرده‌ایم. برای شناخت آیفون تصویری سیماران با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید. با اینحال می‌توانید برای انتخاب نوع آیفون، نصب یا عیب‌یابی آن روی کارشناسان ویپان هم حساب باز کنید.

همچنین برای اطلاعات بیشتر در مورد باقی برند ها روی اسم آن کلیک کنید.

آیفون تصویری الکتروپیک 

 آیفون تصویری کوماکس

  آیفون تصویری تابا 

آغاز به کار سیماران

آیفون تصویری سیماران یکی از نوآورانه‌ترین محصولات در زمینه ساخت و تولید آیفون تصویری در ایران است که با ایجاد تنوع بالا در محصولات خود، موفق به کسب جایگاه  مناسبی در میان رقبا شده است. این شرکت یکی از با سابقه‌ترین شرکتهای ایرانی در زمینه تولید و توسعه سیستم‌های حفاظتی و نظارتی است.

سیماران کار خود را در سال 1350 آغاز نموده که یکی از موفق‌ترین شرکتهای سازنده محصولات حفاظتی است. این برند تولیدات خود را با آیفون صوتی شروع کرده و بعد از آن به تدریج به سمت تولید انواع آیفون تصویری پیش رفت. اولین نوع این دربازکن‌ سیاه و سفید بوده که تصاویر را با کیفیت بالا نمایش می‌داد، اما تصویر ایجاد شده بدون رنگ دیده می‌شد. با پیشرفت روز افزون تکنولوژی انواع آیفون تصویری رنگی سیماران نیز به بازار عرضه شد.

ویژگی‌های آیفون تصویری سیماران

شرکت سیماران یکی از برندهای  پیشگام در ساخت آیفون تصویری سری جدید در ایران است. سری جدید محصولات سیماران دارای صفحه نمایش با کیفیت، مانیتورهای تمام لمسی و یا دکمه لمسی با حافظه داخلی و خارجی و همچنین در برخی موارد ارتباط داخلی می باشد. یکی از قابلیت های ویژه این آیفون تصویری استفاده از محصولات این شرکت در ساختمانهای کوچک و همچنین در پروژه‌های بزرگ می باشد. 

میدانیم که مشتریان هر محصولی، معیارها و ملاکهای متفاوتی نسبت به محصولی که قصد خرید آن را دارند، دارند. شرکت سیماراننیز این نیاز را جدی گرفته است و سعی کرده در طراحی و تولید محصولات خود از تنوع بالایی استفاده کند و این سخن را به گوش مشتریانش برساند که برطرف کردن نیاز آنها به بهترین شکل ممکن یکی از اصلی‌ترین اهداف شرکت می‌باشد.

در ادامه تعدادی از قابلیت‌های آیفون سیماران را به صورت مختصر توضیح خواهیم داد.

اندازه صفحه نمایش

در باز کن سیمارناندازه‌های مختلفی برای صفحه نمایش‌های خود دارند. که مانیتورهای با صفحه نمایش 4.3 اینچ و 7 اینچ از پرفروش‌ترین مانیتورهای این شرکت می‌باشد، که از کیفیت بالایی در نمایش تصاویر از خود نشان می‌دهد.

حافظه داخلی

حافظه داخلی یکی از ویژگی‌های حیاتی در آیفون تصویری سیماراناست، که به وسیله این قابلیت می‌توانید تصاویر افرادی که زنگ واحد شما را به صدا در می‌آورند ذخیره کنید و در صورت نیاز هر زمان که مایل بودید به آنها دسترسی داشته باشید. شرکت سیماران در مدل‌های حافظه‌دار خود این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است تا در صورت نیاز بتوانند حافظه داخلی آیفون تصویری را ارتقا دهند تا علاوه بر ذخیره عکس توانایی ذخیره فیلم را نیز داشته باشند.

این ویژگی آیفون تصویری حافظه‌دار سیماران در بین مشتریان آیفون تصویری طرفداران بسیار زیادی دارد، زیرا می‌توانند به وسیله این قابلیت هر زمان که مایل بودند از افراد بیرون محوطه ساختمان عکس بگیرند همچنین می‌توانند در قسمت تنظیمات مانیتور این قابلیت را در حالت خودکار قرار داده تا با فشار دادن شاسی روی پنل که مربوط به واحد شما می‌شود عکس فرد مورد نظر در حافظه مانیتور ثبت شود. یکی از پرفروش‌ترین مانیتورهای حافظه دار سیماران مدل 43TK-M200 می‌باشد که حافظه آن قابل ارتقا تا 16 گیگابایت است.

ارتباط داخلی با واحدها

بدون شک یکی از ویژگی‌هایی که امروزه نظر خریداران آیفون تصویری را جلب می کند قابلیت ارتباط داخلی می‌باشد که آیفون سیماران هم از این قاعده مستثنی نیست و به خوبی می‌تواند از این قابلیت پشتیبانی کند. امروزه مشتریان آیفون تصویری انتظارات بیشتری از این وسیله با ارزش و حیاتی دارند و همین امر باعث شده تا شرکت‌های سازنده انواع و اقسام مختلف قابلیت‌ها را درون آیفون تصویری جای دهند. اگر شما هم ساکن یک ساختمان مسکونی هستید قطعا دوست دارید زمان‌هایی که با قسمت نگهبانی یا سریداری کار خاصی دارید نیاز نباشد تا پایین بروید بلکه از واحد خودتان تنها با فشار دادن یک کلید با قسمت نگهبانی ارتباط برقرار کنید. قابلیت ارتباط داخلی ایفون‌ تصویری سیماران به شما این امکان را می‌دهد تا از واحد خودتان با تمامی واحد‌ها ارتباط صوتی برقرار کنید.

باز کردن درب پارکینگ

تکنولوژی ساخت آیفون‌های تصویری روز به روز مدرن‌تر شده و رقابتی بین شرکت‌های تولیدکننده برای رفع بیشتر نیاز مشتریان آیفون تصویری ایجاد شده است. یکی دیگر از قابلیت‌های منحصر به فرد آیفون سیماران توانایی باز کردن درب پارکینگ می‌باشد که به وسیله‌ این قابلیت می‌توانید بدون داشتن ریموت کنترل درب پارکینگ را باز کنید. این قابلیت می‌تواند برای شما بسیار کاربردی باشد زیرا زمان‌هایی وجود دارد که ریموت کنترل درب پارکینگ را فراموش کرده‌اید که با خود ببرید و یا شاید آن را گم کرده‌ باشید، می‌توانید از فردی که داخل واحد هست بخواهید تا درب پاکینگ را تنها با فشار دادن یک دکمه باز کند. یکی از محصولات سیماران که می‌تواند از این قابلیت پشتیبانی کند آیفون تصویری سیماران مدل hs-43tk/m100wifi می‌باشد که قابلیت کنترل شدن به وسیله گوشی را نیز دارد یعنی شما می‌توانید حتی به وسیله گوشی موبایلتان درب پارکینگ را باز کنید.

 

 

گارانتی درب باز کن سیماران

هر شرکت موفقی در حوزه‌های مختلف برای بالا بردن اعتبار خود تمرکز بالایی را روی گارانتی محصولاتش قرار داده است، این شرکت در کنار کیفیت بالای محصولاتش از خدمات پس از فروش خوبی برخوردار است و تاریخ گارانتی محصولاتش در پشت آن درج شده است و کاتالوگ آیفون تصویری آن هم داخل جعبه محصول موجود می‌باشد تا شما را با استفاده درست از این محصول آشنا کند و احیانا اگر سوالی در رابطه با نحوه کار کردن با این محصول را داشتید می‌توانید به راحتی جواب سول خود را پیدا کنید.

قیمت درب باز کن تصویری سیماران

یکی از مهمترین فاکتورهایی که برای بیشتر خریداران آیفون تصویری مهم است قیمت آن محصول است. از نکات مثبت شرکت سیماران قیمت مناسب محصولاتش می‌باشد که متناسب با وضعیت اقتصادی تمامی مشتریانی است که قصد خرید این آیفون تصویری را دارند نحوه قیمت گذاری آیفون تصویری سیماران بر اساس امکاناتی است که در اختیار شما می‌گذارد این به معنا است که دست شما برای خرید محصول مورد نظرتان باز است و می‌توانید با در نظر گرفتن مقدار هزینه‌ای که قرار است برای خرید درب بازکن صرف کنید محصول مورد نظرتان را به صورت اینترنتی از نمایندگی آیفون سیماران خریداری کنید.

در ادامه برای انتخاب هر چه بهتر یک آیفون تصویری متناسب با نیاز شما به مزایا و معایب این برند در مقایسه با دیگر رقبا می‌پردازیم.

مزایا:

  1. تنوع بالای محصول
  2. خدمات پس از فروش قوی در ایران
  3. کیفیت قطعات با طول عمر بالا
  4. کیفیت صدای بالا در محصولات مشابه سوزوکی
  5. قابل نصب بر روی آیفونهای سوزوکی و آلدو و کوماکس

در کل محصولات این شرکت از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند و مشکل این شرکت بیشتر در ضعیفی صدا و کیفیت پایین دوربین در حالت شب است.

معایب:

  1. استفاده از سیستم چهارسیمه
  2. غیر قابل نصب در سیستم تک خطی و سری
  3. دوربین ضعیف در شب
  4. صدای ضعیف محصولات پایین رده
  5. کیفیت پایین جهت نصب در ساختمان‌هایی با تعداد واحد بالا

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. اگر می‌خواهید آیفون تصویریتان را نصب یا عیب‌یابی کنید می‌توانید از خدمات متخصصان ویپان بهره ببرید. برای اینکار  کافیست با شماره 02191013700 تماس گرفته یا درخواستتان را در سایت ما ثبت کنید.

2 نظرات
  1. میثم می گوید

    واقعا آیفون تصویری سیماران خیلی با کیفیت هست و من واقعا دوستش داردم

    1. مدیر سایت می گوید

      ممنونبم که تجربه خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درخواست خدمات تخصصی برق