تاریخچه و همه چیز در ارتباط با آیفون تصویری کوماکس

امروزه آیفون تصویری به عنوان یکی از وسایل امنیتی پر کاربرد و محبوب طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. آیفون تصویری یک سیستم ارتباطی و حفاظتی است که علاوه بر صدا امکان مشاهده مراجعه‌کننده را برای ما فراهم می‌نماید. کارایی این وسیله تا جایی افزایش یافته است که آیفون‌های تصویری هوشمند توانسته‌اند حتی از پس وظایف یک نگهبان نیز بربیایند. حالا آیفون تصویری فقط یک وسیله برای دیدن و باز کردن درها نیستند، بلکه می تواند بیشتر نیازهای یک مجتمع، ساختمان مسکونی و اداری را بر طرف کند.انواع برند مختلف موجود در بازار ممکنن است شما را گمراه کند، بنابراین برای شناخت آیفون تصویری کوماکس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید. 

مقدمه

با پیشرفت تکنولوژی، تمایل افراد به استفاده از آیفون تصویری بیشتر شده است. دربازکن‌های تصویری آیفون طی سالهای اخیر دربین مردم با استقبال چشمگیری مواجه شده است، اما با قیمت روز افزون و گرانتر شدن تعداد متقاضیان مارک ژاپن کمتر شده و کوماکس کره جای  ژاپنی را گرفت .

شرکت کوماکس کره با طراحی و تولید آیفونهای تصویری سیاه و سفید با مانیتورهای کوچک و کیفیت بالا و قیمت مناسب بازار جهان را به دست گرفت و با پیشرفت و مداومت با طراحی و تولید آیفون های تصویری رنگی با مانیتورهای بزرگتر  و قابلیت های بیشمار جزو دربازکن‌های پرطرفدار خارجی شد .

از میان آیفون‌های تصویری موجود در بازار ایران محصولات آیفون تصویری کره از کیفیت و زیبایی خاصی برخوردار هستند و سالهای سال است که در بازار ایران جزو آیفونهای پرطرفدار هستند

اگر در میان بازار آیفونهای تصویری در جستجوی آیفون تصویری با ویژگیهای مورد نظر خود هستید و نمی‌دانید کدام برند را از میان انبوه برندها انتخاب کنید، ما در یک سری سلسله مقالات به تاریخچه چند برند سرشناس در ایران پرداخته‌ایم و مزایا و معایب هر یک را به تفکیک برشمرده‌ایم. 

همچنین پیشنهاد ما مطالعه همه مقاله های مرتبط با برندهای مختلف است کافی است به هر کدام علاقه مند هستید روی اسم آن کلیک کنید.

آیفون تصویری الکتروپیک  ، آیفون تصویری سیماران ،  آیفون تصویری تابا 

همه چیز درباره آیفون تصویری کوماکس Commax 

آیفون تصویری کوماکس یک برند جهانی و پیشرو است که در تمامی نقاط جهان دارای نمایندگی است. شرکت کوماکس با بهره‌گیری از استانداردهای جهانی اقدام به تولید دامنه‌ای گسترده از محصولات و سیستم‌های نوین ارتباطی با نیازهای هر منطقه از جهان نموده است . کوماکس تمام توان خود را متمرکز بر این کرده تا همیشه انتخاب اول مشتریان خود باشد و رضایت آن ها را با طراحی بی‌نظیر محصولات، به کارگیری پیشرفته‌ترین فناوری‌ها و کسب گواهی نامه‌های متعدد جلب نماید.

جالب است بدانید که کوماکس جزو اولین سیستم آیفون تصویری می‌باشد که در بازار ایران وارد شد و پرچمدار صنعت درب بازکن تصویری در ایران می‌باشد و اگر کمی زودتر از برند آیفون ژاپنی وارد ایران می‌شد هم اکنون کوماکس تصویری نشانگر درب بازکن تصویری بود نه آیفون تصویری!

تاریخچه آیفون تصویری کوماکس 

برند آیفون‌های تصویری کوماکس در اول آوریل سال 1968 به عنوان Joong Ang Electronics Co در کشور کره جنوبی فعالیت خود را آغاز نمود و زمان زیادی طول نکشید تا کوماکس اولین صادرکننده آیفون صوتی و آیفون تصویری در کره شود.
در حال حاضر برند کوماکس در بیشتر از 115 کشور جهان به ثبت رسیده و صادرات آن به بیش از 100 کشور دنیا ادامه دارد.

اولویت زیبایی و کیفیت در محصولات کوماکس

طراحی آیفون تصویری کوماکس در مسابقات طراحی جهانی مانند IF DESIGN , RED DOT و … برنده جوایز متعدد گشته، لذا زیبایی یکی از اولویتهای آیفون تصویری کوماکس است که به محل نصب می‌بخشد.

 برخی از شرکتهای تولیدکننده آیفون تصویری ایرانی طرحهای خود را از طرحهای این برند جهانی الهام گرفته‌اند.

علاوه بر زیبایی محصولات کوماکس و زبان زد بودن آن در میان مردم میزان خرابی‎های احتمالی محصولات زیر 1 درصد بوده و این محصولات طول عمری 10 ساله دارند که موجب متمایز شدن آنها از سایر رقبای داخلی و خارجی می‌باشد.

محصولات شرکت کوماکس

شرکت کوماکس در طراحی و تولید آیفون تصویری بسیار حرفه‌ای عمل کرده و محصولات دیگری از جمله: چشمی دیجیتال ، قفل دیجیتال، سیستم احضار پرستاری، سیستم دوربین مدار بسته و … را هم تولید و عرضه می‌نماید.

 

ویژگی‌های آیفون تصویری کوماکس

کوماکس یک برند برتر جهانی است که در بین مردم تمامی نقاط جهان برندی محبوب و پرطرفدار است. این شرکت با بهره‌گیری از استانداردهای جهانی اقدام به تولید دامنه‌ای گسترده از محصولات و سیستم‌های نوین ارتباطی با نیازهای هر منطقه از جهان نموده است.

برخی  مدل‌هایی از آیفون تصویری تمام لمسی و مدلهای دیگری ازآن که دکمه‌های لمسی دارند محصولات لاکچریی تری از این برند معروف هستند. مدلهای با حافظه و بی‌حافظه‌ی در دسته‌بندی های دیگر قرار می‌گیرند و همچنین مدلهایی که امکان باز کردن در را توسط گوشی همراه ممکن می‌سازد جزء پرطرفدارترین مدلهای آیفون تصویری کوماکس قرار دارد. از مشخصه‌های بعضی از آیفون تصویری کوماکس قابلیت اتصال به پنل‌های متعدد و همچنین داشتن ارتباط داخلی با سایر واحدها را می‌توان نام برد.

همچنین از دیگر ویژگی‌های این برند می‌توان به مشخصات زیر اشاره نمود:

  • گارانتی بی‌قید و شرط کوماکس کره به مدت 2 سال
  • قابلیت اتصال به دوربین مداربسته و پنل تصویری اضافه
  • پشتیبانی از دو سیستم PAI/NTSC
  • پشتیبانی از ارتباط داخل واحد
  • دارای بسته بندی استاندارد جهت حفظ آیفون تصویری در کارتن
  • دارای دفترچه راهنمای نصب جهت نصب آسان و اصولی آیفون تصویری
  • قابلیت نمایش دوربین مدار بسته
  • دارنده ی جایزه طراحی IF

 

گارانتی آیفون تصویری کوماکس

ایران کوماکس نماینده انحصاری محصولات کوماکس در ایران با بیش از 13 سال سابقه در صنعت آیفون تصویری با مهیا کردن امکاناتی بی‌نظیر برای مشتریان خود از قبیل خدمات در محل نصب و چک کردن آن لاین شماره سریال خود را در میان تمامی نمایندگان این  شرکت و شرکتهای دخیل در صنعت آیفون تصویری داخل کشور متمایز ساخته است. همچنین هر گونه عیب و نقص مربوط به دستگاه‌های خریداری شده در طول مدت ضمانت (12ماه)، به صورت رایگان به وسیله تعویض قطعات رفع عیب خواهد شد.

مزایا و معایب آیفون تصویری کوماکس

آیفون کوماکس در ایران یکی از قدیمی‌ترین آیفونهای موجود در سطح شهر است. در میان مردم یکی از محبوب‌ترین برندهاست ولی همچنان از سیستم چهارسیمه پشتیبانی می‌کند. البته کره‌ای آن دیگر در بازار موجود نیست. اما بسیاری از فروشندگان به محصول‌های کپی و چینی معتقد هستند. محصولات چینی این شرکت بسیار ضعیف بوده و از دید این گروه متخصص در تعمیرات به جرات میتوان گفت یکی از ضعیف‌ترین محصولات در ایران می باشند. در مقایسه بهترین آیفون تصویری در ایران محصولات های کپی آیفون کوماکس بسیار کیفیت بالاتری دارند ولی قیمت بسیار بالاتری از محصولات مشابه ایرانی دارند.

حال در زیر به معایب و مزایای این نوع از آیفون می‌پردازیم.

معایب:

  1. استفاده از سیستم چهارسیمه
  2. پشتیبانی بسیار ضعیف در نوع چینی
  3. کیفیت برد ضعیف در تولید چین
  4. صدای بسیار ضعیف در نوع چینی
  5. خرابی چند ماهه بعد از نصب در نوع چینی
  6. پیدا نشدن قطعات در تعمیرات در هر دو نوع چینی و های کپی

مزایا:

  1. قابل استفاده در برندهای سوزوکی، سیماران، آلدو
  2. تنوع محصول بسیار بالا
  3. نصب راحت
  4. صدا و تصویر خوب در نوع های کپی
  5. کیفیت بالا در نوع های کپی

امیدواریم این مطلب برای شما مفید و کاربردی بوده باشد. اگر خواستید که در نصب یا عیب‌یابی آیفون تصویری خود از خدمات متخصصان ویپان بهره ببرید تنها کافیست با شماره 02191013700 تماس گرفته یا درخواستتان را در سایت ما ثبت کنید تا متخصصان ما در اولین فرصت به حضورتان برسند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درخواست خدمات تخصصی برق