شماره تلفن خرابی برق چند است؟

یکی از وظایف اصلی شرکت برق این است که شبکه برق‌رسانی به مشترکین خود را پایدار نگه دارد.

در واقع شرکت توزیع برق برای تحقق این امر پرسنل خود را مأمور کرده است. تا در تمامی ساعات شبانه‌روز جهت خدمت‌رسانی و پایدار نگه‌داشتن شبکه برق از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

شبکه پایدار در اصل چه مفهومی را به ما می‌رساند؟

زمانی که برق از نیروگاه تولید می‌شود به هدف تأمین برق موردنیاز مصرف‌کننده‌ها در تمامی ساعات شبانه‌روز توسط خطوط انتقال به شهرها و مناطق صنعتی منتقل می‌شود.

ازآنجایی‌که ذخیره برق تولید شده به دلیل به‌صرفه نبودن آن عملاً غیرممکن است.

پس راه‌حل این موضوع، مصرف صحیح برق تولید شده و تلاشی که شرکت‌های توزیع جهت رساندن برق تولید شده به دست مصرف‌کننده‌ها انجام می‌دهند می‌باشد.

شرکت های توزیع در زمان قطع برق به‌سرعت اقدام به رفع عیوب می‌کنند که به این عمل پایداری شبکه برق‌رسانی می‌گویند.

به همین منظور است که ما باید در زمان قطعی برق با شماره‌های مرکز تماس شرکت‌های توزیع، تماس برقرار کرده و مشکل خود را مطرح کنیم.

شماره‌تلفن مرکز تماس شرکت‌های توزیع یا همان اداره برق در سراسر کشور ۱۲۱ می‌باشد.  شما در هر شهری که با این شماره تماس بگیرید، به اپراتور اداره برق همان منطقه وصل شده و پاسخگو مشکلات و درخواست‌های شما خواهند بود.

موضوعی که قبل از تماس با شرکت توزیع نیروی برق حائز اهمیت می‌باشد این است که حتماً شناسه قبض یا شماره بدنه کنتور خود را بدانید تا شرکت‌های توزیع بتوانند سریع‌تر جهت رفع مشکل شما اقدام کنند.

و اما با پیشرفت تکنولوژی‌ و همه گیر شدن نرمافزارهای کاربردی در تمامی صنایع؛ شرکت توزیع نیروی برق نیز اپلیکیشنی تحت  عنوان برق من را تهیه و اجرایی نموده است.

در این نرم افزار شما می‌توانید با وارد نمودن شناسه قبض خود درخواستی از جمله قطعی برق، خاموشی‌های شبکه روشنایی معابر، خرابی‌های شبکه و یا موارد نا ایمن و خطرناک را گزارش کنید. تا در سریعترین زمان ممکن به درخواست شما رسیدگی شود.

در صورت نیاز به هر یک از خدمات آنلاین الکتریکی و برق ساختمان می‌توانید با کارشناسان ویپان از طریق شماره 91013700-021 در تماس باشید و از مشاوره رایگان متخصصین ما برخوردار شوید.

همچنین می‌توانید از طریق وب‌سایت ویپان درخواست خود را ثبت کنید و از 45 روز گارانتی ما برخوردار شوید.

نظرات بسته شده است.

درخواست خدمات تخصصی برق