چرا در اماکن اداری استفاده از برق اضطراری ضروری است؟؟؟

یکی از معضلات در تمامی کشورها معضل قطعی برق به دلایل مختلف است که این امر باتوجه‌به سطح پیشرفت تکنولوژی و درخواست آن جامعه از تکنولوژی‌های برتر در برخی از کشورها این قطعی‌ها به‌تمامی مشترکین برق اطلاع‌رسانی می‌شود و شما می‌دانید که چه ساعتی و چه مدت زمانی برق نخواهید داشت و بر اساس آن برنامه‌ریزی می‌کنید تا تمامی فعالیت‌های روزانه  خود را انجام دهید.

ولی حتی اگر این موضوع نیز در کشور ما به‌درستی انجام گیرد به دلیل فرسودگی تجهیزات در شبکه توزیع برق به‌مراتب قطعی‌های حوادثی که منجر به معیوب‌شدن بخشی از شبکه می‌شود و باتوجه‌به نوع عیب یک مدت زمانی طول می‌کشد تا رفع عیب صورت بگیرد که گاهی پیش می‌آید که عیب به‌صورت موقت رفع می‌شود تا پرسنل تعمیرات توزیع بتوانند زمان بیشتری برای رفع عیب به طور کامل داشته باشند.

در این مواقع ممکن است مشترکین را به‌صورت دوفاز یکی و یا حتی سه‌فاز یکی برق‌دار کنند و این موضوع برای مشترکینی که کسب‌وکار آنها به برق سه‌فاز وابسته است یک معضل اساسی خواهد بود.

به‌طورکلی در زمان‌های قطعی برق مشترکین اداری و تجاری دچار مشکلاتی می‌شوند چه مشترکین تک‌فاز و چه مشترکین سه‌فاز ، که بسته به نیاز خود می‌توانند از ژنراتورها یا همان برق اضطراری استفاده کنند .

ژنراتور

استفاده از برق اضطراری در اماکن اداری مزیت‌هایی دارد که ما چند نمونه از آنها را با هم بررسی می‌کنیم:

  • حفظ ارتباط با مشتری‌ها : زمانی که برق قطع شود و ارتباط مشتری‌ها با سامانه پرداخت و سفارش کالا یا خدمات از بین برود این استرس به آنها دست می‌دهد که وضعیت پرداخت و سفارش آنها در چه مرحله‌ای است و یا اطلاعات آنها از بین نرفته باشد به همین صورت این استرس کاری به شما و پرسنل شما نیز وارد خواهد شد که آیا مشتری توانسته پرداخت‌های خود را انجام دهد و واریزی‌ها به طور کامل انجام شده یا خیر ، در این وضعیت زمانی که ژنراتور آماده به کاری در مدار باشد تمامی این نگرانی‌ها برطرف می‌شود.
  • حفظ امنیت محیط : زمانی که برق قطع شود تمامی سرویس‌های امنیتی از کار خواهد افتاد و این امر به سارقان این اجازه را می‌دهد تا از فرصت استفاده کنند و یا به‌عمد برق را قطع کنند تا بتوانند فعالیت‌های خود را به‌راحتی انجام دهند و در این زمانه وجود برق اضطراری موجب حفظ تمامی سیستم‌های امنیتی و روشنایی محیط می‌شود تا امنیت به طور کامل حفظ شود.
  • ذخیره اطلاعات و داده‌های مهم : زمانی که در حین انجام یک کار مهم که نیازمند ذخیره اطلاعات است قطعی برق صورت بگیرد تمامی اطلاعات مهم شما از دست می‌رود و ممکن هرگز نتوانید یکسری از اطلاعات را بازیابی و یا حتی به دست آورید، این امر در زمانی که شما با مشتری‌های خود ارتباط می‌گیرید بیشتر اتفاق می‌افتد یا در حال انجام یک سرویس بانکی و یا ارزی هستید که برای کسب‌وکار شما خیلی اهمیت دارد.
  • حفظ سیکل درآمدها: یکی از مزیت‌های آشکار برق پشتیبان این است که در آمد شما حین قطع و وصل برق حفظ می‌شود و کسب‌وکار شما ادامه پیدا می‌کند در این زمان شما هستید که با پیش‌بینی این موضوع جلوی ضرر را گرفته‌اید، بسیاری از کسب‌وکارها به‌صورت ۲۴ ساعت است و قطعی برق می‌تواند مضرات زیادی برای آنها به همراه داشته باشد.
  • حفظ روحیه کاری پرسنل : هنگام قطعی برق پرسنل گاهی اوقات هیجان‌زده می‌شوند؛ زیرا یک‌زمان استراحت برای آنها پیش‌آمده و می‌توانند کمی استراحت رایگان داشته باشند؛ ولی وقتی مدت‌زمان این قطعی بالا می‌رود و پرسنل برای مدت طولانی‌تری نمی‌توانند کار کنند ، مجموعه ناچار به تعطیلی می‌شود و این موضوع سبب انباشته‌شدن کارهای پرسنل در زمان دیگری می‌شود.

ممنون که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید، در این مقاله سعی کردیم چند مورد از مزیت‌های مهم استفاده از برق اضطراری را برای شما شرح دهیم؛ دانستن و آگاهی بر این موضوع به ما کمک می‌کند تا کسب‌وکار خود را بهتر مدیریت کنیم و با خیالی آسوده کسب‌وکار خود را ادامه دهیم.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره تخصصی خدمات برق ساختمان، می‌توانید با کارشناسان متخصص ما از طریق شماره تماس ذیل در ارتباط باشید : 91013700-021

همچنین اگر نیاز به اجرا و طراحی، عیب‌یابی، سیم‌کشی و یا تعویض سیستم برق اضطراری محل مورد نظر خود داشتید، میتوانید از طریق وبسایت ویپان؛ قیمت آنی خدمت خود را دریافت و در صورت تمایل درخواست خود را ثبت کنید.

 

 

نظرات بسته شده است.

درخواست خدمات تخصصی برق