در آیفون تصویری همه واحدها باهم صدا قطع شد، علت چیست؟

سیم صدای رفت‌وبرگشت در آیفون‌های تصویری یک سیم است همچنین شماره سیم صدا در برندهای مختلف آیفون تصویری فرق دارد، مثلاً سیم صدا در برند آیفون‌های تصویری تابا شماره چهار و در برند آیفون‌های تصویری سیماران شماره یک است. درصورتی‌که در آیفون تصویری با این مشکل مواجه شدید که همه واحدها باهم صدا قطع یا ضعیف شد با پیگیری مراحل زیر می‌توانید مشکل را حل کنید:

  • در اولین قدم ولتاژ ورودی که به صفحه آیفون تصویری آمده را چک می‌کنیم و اطمینان پیدا می‌کنیم که ولتاژ ورودی به صفحه در جریان است در واقع به سراغ منبع تغذیه صفحه یا همان ترانس می‌رویم و مطمئن می‌شویم که ترانس سالم است و برق 12 ولت را در پشت صفحه تأمین می‌کند.
  • از یک مانیتور تست کمک می‌گیریم که معمولاً تکنسین برق این مانیتور تست را به همراه دارد و مانیتور را مستقیم به صفحه جلو درب وصل می‌کنیم برای مانیتور تست می‌توانیم یکی از مانیتورهای سالم واحدها را بازکرده و آن را مستقیم به صفحه وصل کنیم (حتماً مطمئن باشید که قبل از به‌وجودآمدن این مشکل مانیتور آن واحد سالم بوده است وگرنه شما را در تشخیص دچار اشتباه می‌کند) با این کار درواقع ما سیم‌کشی را حذف کرده و از سالم بودن صفحه جلو درب اطمینان پیدا می‌کنیم.
  • اگر صفحه جلو درب سالم نبود نیاز به تعمیرات صفحه جلو درب داریم که معمولاً با تعمیر یا تعویض بردهای داخلی مشکل حل خواهد شد. اگر صفحه سالم بود ایراد از سیم‌کشی است. ولی نکته مهم این است که سیم‌کشی کدام قسمت مورد دارد، باید بگوییم سیم‌کشی از صفحه تا اولین تقسیم یا اولین واحد دچار مشکل شده است که در صورت داشتن سیم زاپاس می‌توان آن را جابه‌جا کرد در غیر این صورت نیاز به تعویض سیم‌کشی این قسمت است که در 90 درصد مواقع با تعویض آن مشکل حل خواهد شد.

برای تعمیرات و نصب آیفون تصویری خود استفاده از تکنسین های با تجربه و کار بلد را فراموش نکنید البته اعتماد و پشتیبانی هم امر مهمی در کار خدمات است بنابراین شما می‌توانید از طریق وب‌سایت ویپان و یا شماره تماس شرکت با تکنسین های حرفه ای ما درارتباط باشید و از پشتیانی ویپان برای خدمات خود استفاده کنید همچنین تمامی خدمات ما دارای ضمانت 45 روزه هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درخواست خدمات تخصصی برق