X

ورود / ثبت نام

لطفا شماره همراه خود را وارد کنید :



لطفا کد دریافتی را وارد کنید :



لطفا نام خود را وارد کنید :




شهر خود را انتخاب کنید

آذربایجان شرقیتبریز
آذربایجان غربیارومیه
اردبیلاردبیل
اصفهاناصفهان
البرزکرج
ایلامایلام
بوشهربندر بوشهر
تهرانتهران
چهارمحال و بختیاریشهرکرد
خراسان جنوبیبیرجند
خراسان رضویمشهد
خراسان شمالیبجنورد
خوزستاناهواز
زنجانزنجان
سمنانسمنان
سیستان و بلوچستانزاهدان
فارسشیراز
قزوینقزوین
قمقم
کردستانسنندج
کرمانکرمان
کرمانشاهکرمانشاه
کهگیلویه و بویراحمدیاسوج
گلستانگرگان
لرستانخرم آباد
گیلانرشت
مازندرانساری
مرکزیاراک
هرمزگانبندرعباس
همدانهمدان
یزدیزد
سانترال سانترال
pbx
سانترال
  • نصب
  • عیب یابی
  • تعویض
  • تنظیم

سرویس‌دهی در تمام نقاط شهر تهران

سانترال

درخواستتون رو آنلاین ثبت و قیمت رو به شکل آنی دریافت کنید.

محاسبه‌ی قیمت و ثبت درخواست

سرویس‌دهی در تمام نقاط شهر تهران

خدمات قابل ارائه در این سرویس
  • نصب
  • عیب یابی
  • تعویض
  • تنظیم

نکات مهم جهت نصب سانترال

نصب سانترال (pbx)، فرآیندی تخصصی است که نیازمند انتخاب تجهیزات مناسب، تعیین محل نصب، کابل کشی دقیق، برنامه‌ریزی صحیح و تست نهایی است. به‌دلیل پیچیدگی و حساسیت‌های این فرآیند، توصیه می‌شود از متخصصین زبده که در این زمینه دانش و تجربه کافی دارند کمک بگیرید تا از بروز مشکلات احتمالی پیشگیری کنید و درعین‌حال از خدمات پشتیبانی نصب سانترال نیز بهره‌مند شوید.
همچنین نصب سانترال توسط یک متخصص می تواند به شما در صرفه جویی در وقت و هزینه و همچنین جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی در آینده کمک کند.

خدمات نصب سانترال ویپان شامل چیست؟

خدمات نصب سانترال ویپان شامل طیف وسیعی از اقدامات است که برای راه‌اندازی و پیکربندی کامل سیستم سانترال شما انجام می‌شود. این خدمات به‌طور کلی به دسته‌های زیر تقسیم می شوند:
  1. نصب و راه اندازی:
    • نصب و پیکربندی سخت‌افزار سانترال؛ شامل سرور، تلفن‌های ویپ، روترها، سوئیچ‌ها و سایر تجهیزات جانبی
    • اتصال سانترال به شبکه
    • برنامه‌ریزی سانترال با توجه به نیازهای مشتریان، شامل تنظیم شماره داخلی برای هر کاربر، خطوط تلفن ورودی و خروجی، منوی تعاملی، صف انتظار، کنفرانس تلفنی و...
    • آموزش کاربران در مورد نحوه استفاده از سانترال
  2. عیب یابی و رفع اشکال:
    • شناسایی و حل مشکلات مربوط‌به سانترال؛ مانند مشکلات مربوط‌به کیفیت صدا، اتصالات، یا نحوه برنامه‌ریزی
    • ارائه پشتیبانی فنی به کاربران درصورت بروز هرگونه مشکل
  3. ارتقا:
    • به‌روزرسانی نرم‌افزار و سیستم‌عامل سانترال برای اطمینان از عملکرد صحیح و بهره‌مندی از جدیدترین ویژگی‌ها
    • اضافه کردن کاربران جدید، خطوط تلفن و سایر تجهیزات به سانترال
    • مهاجرت از سانترال سنتی به سانترال ویپ
  4. برنامه ریزی:
    • تجزیه‌وتحلیل نیازهای مشتریان و ارائه راه‌حل‌های سانترال متناسب با نیاز مشتریان
    • طراحی و برنامه‌ریزی سیستم سانترال
    • ارائه مشاوره در مورد انتخاب بهترین تجهیزات و نرم‌افزار مطابق با نیاز مشتریان
  5. خدمات جانبی:
    • نصب باطری سانترال برای تامین برق درصورت قطع برق
    • نصب داخلی جدید، مانند تلفن‌های ویپ، کابل‌ها و سوکت‌ها
    • نصب کارت‌های سانترال، مانند کارت‌های خطوط تلفن، کارت‌های کنفرانس و کارت‌های ضبط صدا
    • ارائه خدمات نگهداری و پشتیبانی مستمر

ویپان کدام برندهای سانترال را نصب می‌کند؟

شرکت ویپان به‌عنوان یک شرکت ارائه دهنده خدمات نصب و راه‌اندازی سانترال، برندهای مختلف سانترال موجود در بازار را برای پاسخگویی به نیازهای متنوع مشتریان خود نصب می‌کند؛ مانند:
پاناسونیک: که یکی از محبوب‌ترین برندهای سانترال در جهان است
و دیگر برندها همچون: آویا، سیسکو، نیوراک و موست و...

قیمت و هزینه نصب سانترال چقدر است؟

هزینه نصب سانترال نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد، ازجمله:
    • برند دستگاه: بسته‌به برند دستگاه مدنظر، تعداد خطوط، شرایط نصب و برنامه‌نویسی سانترال، اجرت نصب دستگاه سانترال نیز متفاوت خواهد بود.
    • پیچیدگی نصب: نصب سانترال در مکان‌های مختلف و با تعداد خطوط تلفن زیاد، پیچیده‌تر و زمان‌برتر است و به تبع آن، هزینه نصب آن نیز بیشتر خواهد بود.
    • هزینه‌های جانبی: ممکن است برای نصب سانترال به کابل، سوکت و سایر تجهیزات جانبی نیاز باشد که هزینه آن‌ها به‌عهده خریدار خواهد بود و بر قیمت نصب سانترال به‌صورت نهایی نیز تاثیرگذار است.

نحوه درخواست نصب و راه اندازی سانترال از ویپان

ثبت درخواست نصب و راه‌اندازی سانترال در ویپان از یکی روش زیر امکان‌پذیر است:
  1. تماس تلفنی با شماره‌ی 02191013700
  2. ثبت درخواست از طریق وب‌سایت ویپان
با ثبت درخواست به هردو طریق، پس‌از پاسخ به چند سوال ساده، می‌توانید قیمت نهایی خدمت مورد مدنظر خود را دریافت کرده و درصورت تمایل، روز و بازه‌ی دلخواه اعزام تکنسین به محل را ثبت و نهایی کنید.
در ضمن تمامی خدمات شرکت ویپان دارای 45 روز گارانتی خدمت است.

سوالات متداول  سانترال

ویپان چه خدماتی در زمینه سانترال ارائه می دهد؟

ویپان ارائه دهنده خدمات نصب و راه‌اندازی، عیب یابی، تعمیر و برنامه‌ریزی انواع مختلف سانترال‌های موجود در بازار است.

ویپان چه برندهایی از سانترال را نصب یا تعمیر می‌کند؟

ویپان انواع مختلف سانترال‌های موجود در بازار را نصب می‌کند.

آیا خدمات سانترال ویپ نیز توسط ویپان ارائه می‌شود؟

بله، ارائه خدمات سانترال‌های ویپ نیز توسط ویپان ارائه می‌شود.

نصب سانترال برای چه افراد و کسب‌و کارهایی مناسب است؟

نصب سانترال یک فرآیند مهم برای ارتباطات داخلی و خارجی در یک سازمان است و برای انواع مختلف کسب‌وکارها که نیاز به یک سیستم ارتباطات مؤثر داخلی و خارجی بین مشتریان و کارمندان دارند، مناسب است.

نصب سانترال چگونه به بهبود ارتباطات داخلی و خارجی کمک می‌کنه؟

سانترال‌ها از طریق مدیریت بهتر تماس‌ها و ارائه امکاناتی مانند انتقال تماس و پیام‌های داخلی، که منجربه افزایش بهره‌وری و هماهنگی در کسب‌وکار می‌شود، به بهبود این فرایند کمک می‌کند.

خدمات نصب و راه اندازی تلفن سانترل ویپان در کدام شهرها ارائه می‌شود؟

کلیه خدمات عیب یابی، تنظیم، راه اندازی و نصب تلفن سانترال ویپان، در تهران (تمام نقاط) ارائه می‌شود.

بازخورد مشتریان ما

افزودن بازخورد
امتیاز : *
0 ستاره